Boku No Hero Academia

46 5 6
                                    

İnsanlar eşit doğmaz. İşte bu durumun bir örneği olan 4 yaşındaki Midoriya Izuku da benzersiz güçlere sahip sınıf arkadaşlarının kendisine yaptığı zorbalıklarla yüzleşmiştir. Günümüzde geçen hikayede dünyanın pek çok yerinde özel güçlere sahip insanlar bulunmaktadır. Izuku ise hiçbir özel gücü olmayan nadir insanlardan birisidir. Ancak bu durum onu efsanevi All-Might benzeri büyük bir kahraman olma hayalinden vazgeçirmeye engel değildir. Ümitsiz bir şekilde büyük bir kahraman olma hayali ile yanıp tutuşan Izuku şehrin en prestijli kahraman akademilerinden biri olan Yuuei'ye katılır. Acaba Izuku, çok sevdiği kahramanı All-Might'ın da yardımıyla gerçek bir kahraman olabilecek mi?

Animesi hâlâ devam etmektedir!!

Mangasında güncelim ve aynı zamanda animesini izliyorum bence gayet güzel bir konusu olmakla birlikte birçok güzel duygular aşılıyor insana,bir shounen animesi ve lütfen "klasik shounen animesi" diye geçmeyin; her ne kadar klasik olsada,klasiklerin ayrı bir zevki var bence.Animesi gayet güzel sadece bazı yerlerde ,sahnelerin bazı kısımlarını uzatmışlar buda biraz gereksiz olmuş ve önceden magasını okuduğum için animesinde bazı karakterlerin sesini duyunca biraz birazcık hayalkırıklığına uğradım yani pek düşündüğüm gibi olmadı zaten herzaman düşündüğümüz şeyler çıkacak diye bişi yok ve müzikleri ve çizimleri gayet güzel.Karakterler ise hmm nası söylesem tam tadı damağında olmuş.Başkarakter konusunda "ayy ezik bu çocuk bundan başkarakter olurmuyaa" diye düşünmeyin çünkü bence böyle olması gayet normal çocuk o kadar zorbalık görmüş ve buyüzden pek özgüveni yok ama ilerki zamalarda toparlıyor yani bir k.h.r vakası görmessiniz. (izleyenler bilir)Komik.heycanlı,bol ekşınlı daha ne beklersiniz bence gidin izliyin.

Not:ivitt ne düşünüyorsunuz sizce iyi yazabilmişmiyim?Bir eksiğim varsa söyleyin ilk kez böyle bir animeyi tanıtmayı denedim yorumlarınızı bekliyorum (ellerimi hissetmiyorum T~T )

Yorumlarınızı bekliyorum!!!!

Anime_Okul_Annem"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin