Este prima data in viata cand am o relatie cu un baiat,poate e si ultima defapt vreau sa fie singura toata problema e sa nu afle parintii mei de el.Sunt fericita langa Carlo poate nu e un baiat asa rau cum credeam eu,au trecut doua luni de cand suntem impreuna,ne intelegem perfect sper sa fiu singura fata din viata lui.Nu stiu cum sa ma comport ca sa fie bine nu am mai avut niciodata o relatie asa frumoasa si cu multa dragoste,sper sa nu imi ceara mai mult de atat o vreme mie si frica sa ii zic sa ma asteptam o vreme,sunt nepregatita pentru pasul acela,se face dimineata si este vacanta Carlo e la mine a ramas peste noapte si cred ca se trezeste defapt mai mult ca sigur...
-Buna dimineata printesa mea...
-Buna dimineata dragul meu...Te-ai trezit somnorila?
-Da puiut,ce ai avut azi-noapte ai cam vorbit in somn?
-Eu?,Ti se pare
-Poate...
-Te iubesc
-Si eu ingeras
Si parca presimt ca iar o sa sara pe mine si o sa inceapa sa ma gadile o doamne tot mai mult il iubesc pe secunda ce trece...
-Printesa mea mi-ai facut cafeluta?
-Da sigur ca da(NU)
Am noroc ca nu sa suparat.
-Sexoasa mea sexi tu nu ai vrea sa incerci ceva nou?
am presimtit ca asta o sa ma intrebe poate era si timpul ,ce e asa rau sunt la facultate nu trebuie sa afle nimeni...
-Ce sa incerc ?
-Sti tu...
-Chiar nu stiu.
Fac pe proasta poate termina.
-Dragoste nebuna ce domne...
-Poate o sa incerc intr-o buna zi
-Serios?,iti bati joc de mine?
-Nu dar imi place sa te tin sub presiune :))))))
-Bine,bine
-Daca ma prinzi te las sa faci ce vrei cu mine:*
Pe cand sa ma prinda intra mama cu tata...
CITEȘTI
Iubirea unui golan si o fata cuminte
Teen FictionE posibila iubirea dintr-un golan si o fata cuminte?