Soarele intra neinvitat in camera mea. Perdeaua transparenta nu opreste lumina sa se cuibareasca pe fata lui Cassy.
Prima zi de liceu a ajuns. Desi nimeni nu prea o astepta.
Cassy casca putin cam deranjata. Priveste ceasul ce indica ora 6:50.Aceasta se ridica si se indreapta spre dus. Micile picaturi ii strabat corpul firav.
Prima zi de clasa a XII a. Prima zi din noua scoala. Prima zi din noul oras.
Aceasta se grabeste sa se imbrace cu o pereche de jeansi( nu sunt sigura) si un tricou pe care scrie " barbie ma invidiaza".
- Cassy, miscate aici, striga mama ei.
- Acum mama.
Se indreapta spre mama ei care ii da un mar. Si o impinge spre usa.
- Mult suces Cassy.
-Merci.
Cassy pov.
Alerg spre microbuz. Intru si vad privirile tuturor cum ma studiaza. Ma asez in Spate.
Viteza masinii era relativă. In timp ce ma fac comoda aud un motor usor deranjant cum se apropie. Toti copii sar in partea dreapta exact unde stateam eu si se imbulzesc. Atunci vad un motor ...... Mare clar scump la geam si pe conducatorul acesteia.
Fetele salivau atunci cand el le-a trimis un sarut in aer. Eu de alta parte mi-am dat ochi peste cap.
Acesta a accelerat si a plecat mai departe.
******
Ajunsa la scoala ma indrept spre secretariat. Inainte sa ciocan vad o femeie inalta si bruneta alergand spre mine.-Auch ,auch,auch, scuze eu sunt secretara.
O privesc pe femia copilaroasa cum imi intinde mana eu copiindui gestul.
-Cassidy James. Spun simplu.
-O da fata cea noua intra. Aici pe undeva trebuie sa fie cauta ametita.
Privesc amuzata apoi ma aplec peste niste doi una avanda scris un orar.
- Asta cautati?
-O da si cartile astea si .... O da nr. clasei tale.
Plec bine-dispusa. Ma indrept spre sala 197. Se sunase si era ora. Ciocan si intru fara sfiala.
- Buna ziua. Va pot ajuta cu ceva?
-Da eu sunt noua eleva...
Nu apuc sa imi termin propozitia caci sun intrerupta. A da eleva cea noua. Cum am putut sa uit. Eu sunt Marridith Stone diriginta ta. Clasa ea e noua voastra colega Cassidy James.
-Prefer Cassy spun umpic deranjata de apelativul folosit. Niciodata nu mi-a placut Cassidy.
-Desigur. Ia loc langa domnul Smith.
Ma indrept spre prima banca.
Atunci il observ pe baiatul cu motoru acolo. Ma asez desgustata.-Adam.
-Mda baiatul snob. Spun pentru mine.
-Nu-s chiar asa de rau dar se mai intampla.
-Ai auzit?
-Odata ce ti-an raspuns....
-Ooo su sarcastic.
-Nu neg nimic dar mai e su sexy, destept,frumos....
-Modest. Si se pare ca deloc narcisist. Zambesc sfidatoare.
Orele se termina repede fara alte surprize gen Adam.
Ma indrept spre casa cu noi mei prieteni Hanah si Gabe.
******
Este tarziu. Prinesc un mesaj ciudat .
..............
Sper ca v-a placut e prima nea carte si am emotii.
Merci.
CITEȘTI
Printesa
RomanceCassidy Jones are totul. Dar cand se muta la o scoala noua ce va ciudat se intampla si viata ei se schimba. Sa fii agent secret e greu.