4N1K 5.BÖLÜM

74.8K 1K 284
                                    

İçinde büyük bir sıkınti olan Ali , gecenin ilerleyen saatlerine aldırmadanbankta oturuyordu sigarasını içerek .Üst üste sekiz sigara yakmıştı o gece . Dokuzuncuyu cebinden çıkardığında birisinin ona seslendigini duydu. "Biraz daha içersen , bir rakibimden hızlıca kurtulacağım" . Gelen Barış'tı . Ali , sigarasından büyük bir lokma alıp oturdugu yerde geriye doğru yaslandı.Barış ise, tam yanına oturmustu çoktan.
"Ne istiyorsun ?"
"Hic . Sadece konuşmak istedim .:
"Ne hakkında ?"
Ali ne hakkında olduğundan emin olsa da ,formaliteden soruyordu. Çünkü Barış'ın konuşmak istediği konu canını acıtacaktı ,biliyordu bunu. Barış "sende Yaprak'ı seviyorsun değil mi?" diye sorunca birden , Ali cevap veremedi . Sessizliğe "Son bir yıldır Yaprak'ı izliyorum uzaktan . Doğal olarak sizi de ... O ' na diğerlerinden farklı bakıyosun . "diye bir soru daha yönellti çocuk ,Ali 'den bir cevap bekler gibi
"Seni ilgilendirem bir şey olduğunu düşünmüyorum. "
"Evet seninle ilgili bir şey beni ilgilendirnez sadece üzülerek Yaprak 'ın ilerde bana aşık olacağını söylemek istedim o kadar . Yani kazan tarafın sen olmana izin vermeyeceğim."Ali yine cevap vermedi. "Saçma gelebilir şimdi bir anda karşına çıkıp buarı sölemem ama ... Sanırım en ciddi rakibim sen olduğun için biraz korktum. Buna bir savaş ilanı olarak kabul edebilirsin ."
"Seviyormusun Yaprak'ı? "
"Çok "
"Anladım . Ozaman ben kaybetmem"
"Anlamadım?"
"Eğer Yaprak sana aşık olsa da kaybetmem ben . Benim için Yaprak mutluysa ben kazanmışımdır. Bana aşık olması gerekmez . Ben onu yıllandaır böyle sevdim . "Ali yarın sigarasını bankta söndürdü ve ayağı kalktı . Ellerini pantolonun cebine atıp yürümeyr başladı . Birkaç adım attiktan sonra durdu ve arkasını bile dönmeden Barış'a son sözünü söykedi " Ve unutma ,eğer Yaprak'ın canıni en ufak sıkarsan , senin canını fena yakarım ."Barış 'ın bir şey demesine fırsar vermeden evinin yolunu tuttu . İçinden "benim kızımi benden başkası fark etti demek "diye geçirip , göğsünün üzerinde yardır gözünden sakındığı oyuncağının kaybetmiş bir çocuğun acısını yaşıyarak...

4N1KHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin