Ok, am primit o provocare de la alexiamera , PotterHead753 , ElenaIonita1 , HarryPotter-Wizard , mariaprodan7792 , CuteGirlGinnyPotter , fatanebunatica , mariaprodan7792 , lauramaria09 , SelenaEvans777 , _CookiePug_ si Daria-Teodora . Trebuie sa scriu 13 lucruri despre mine.
1. Vreau sa fiu aleasa la jocurile foamei.
2. Filmul care m-a dezamagit cel mai tare e Percy Jackson si Olimpienii (cei care au citit cartea si au vazut filmul stiu ce spun)
3. Culoarea mea preferata este turcoaz.
4. Am ascultat melodia "Bare necesities" de 100 de ori inainte sa vad filmul Cartea Junglei care a aparut in 2016.
5. Cand citesc cea mai banala poveste de groaza, nu mai pot sa dorm timp de 3 zile.
6. Am o gramada de frici, cele mai mari fiind frica de toate insectele(inclusiv de fluturi, daca sunt foarte mari) si frica de lifturi. Cele care inchid usile singure(as putea sa raman blocata intre ele).
7. In ciuda faptului ca imi e frica de insecte, cand eram mica imi placeau foarte mult(luam Ochii domnului cu pumnul din copaci)
8. Inca mai dorm cu pisica de plus cu care dormeam cand eram mica.
9. O sa imi storcesc creierii sa caut pe cineva, pentru a-i da provocarea asta.
10. Ador sa citesc si sa scriu
11. Ma cheama Theodora.
12. Imi place de Taylor Swift.
13. 13 e numarul meu norocos.
Sper ca urmatoarele persoane sa faca provocarea. Nu e nicio problema daca nu.
dinumihaela2005
AndraMera7
AndreeaDiAngelo
Anutica2001
FiorelaGabriela
GheorgheMiru
AncaDelia
NightFurry2015
_ChosenOne_
Arodet999
_BlackHole_
Evelyn_Potter
DenisaDede7
HP_Rock
iloveron2004
RedValentina
LilyLunaRavenclaw13
CITEȘTI
Cartea cu de toate
RandomChiar ai nevoie de o descriere? Cartea cu de toate, ce pot spune mai mult?