bölüm3

23 1 0
                                    

Sabah annemin sesiyle uyandım. Servisin gelmesine 5dk olduğunu söyledi. Sorun değil ben artık alısmıştım hergün çabucak hazırlanıp zar zor servise yetişmeye.neyse hemen üstümü giydim,saçımı onardım,bişeyler atıstırdım.(5dk'da)servise zor da olsa yetiştim.okula vardığımda berkeyi bahçede arkadaşlarıyla gezerken gördüm(hayret sen hiç dısarıya çıkarmıydın)neyse sınıftan içeri girdiğim de kızlar toplanmış dedikidu yapıyodu (Allah kimseyi dillerine düşürmesin!)erkeklerse koşturup duruyolardı.sırama geçip oturdum. Ders başladı. Neyse hoca anlatıyo ben anlamıyorum. Derken sanırım farkına varmadan bi ara dalmışım ki hoca kafama cetvelle vurunca kendime geldim."dersi dinlemiyosunuz sınavları yapıyorum dana gözlerini alıyosunuz.sonra hocam kurtarma sınavı deyip yakama yapışıyosunuz bu nasıl iştir" (hee kurtarma sınavı istiyoruz da sanki çok yapıyosun insafsız karı)neyse berbat bir dersin daha sonuna geldikten sonra dışarıya çıkıp biraz hava almaya karar verdim. Dışarı çıktığımda hava biraz rüzgarlıydı. Okul bahçesinde gezinirken berkenin bi kızla kavga ettiğini gördüm. (Klasik sevgililik halleri bi gün küser diğer gün barışırlar) bi saniye BERKEMİ?? İnanmıyorum berke kızla kavga ediyordu.ne sevgilisi canım kesin kız kızdırmıştır berkeyi. Konuşmalarıni daha iyi duyabilmek için bieaz daha yaklaştım. "Ben sana yetiştiremeyiz demiştim gül" "bırak şimdi onu da napcaz sen onu söyle" "bilmiyorum ama şu kesin bugün teslim edemezsek yandık" (ayy ne güzel sesi var )neden bahsediyo bunlar. Neyi teslim edemezsek... Tam o sırada zil berbat bir dersin daha habercisi oldu.öyle böyle derken okul nihayet sona erdi. İki gün boyunca artık uykuya doyarım Diye sevindim. Eve vardığımda mutfaktan harika kokular geliyodu. Hemen üstümü değiştirip, yemeğimi yedikten sonra biraz instagram da takılmaya karar verdim. Öyle gezinirken bir anda tuhaf bişey olduğunu hissettim. Sonra telefon çaldı.arayan numarayı tanımıyodum ama o berkeydi. Açtığım da o da ne gerçekten berkenin sesi "alo melis alo, ordamısın" "haa evet ne oldu berke"(yaşasın adımı biliyomuş) "seninle yarın buluşabilirmiyiz?" "tabii de neden" "yarın anlatırım" Allahım kesin bu işte bişey var berke numaramı nerden buldu?? Berke beni arar aramaz onun berke olduğunu nasıl anladım?? NELER OLUYO??

Hayatta Aşkın Yeri Ne ??Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin