Capitolul 1

11 2 0
                                    

Parfumul lui
Heii sunt Abby am 16 ani si locuiesc de la varsta de 13 ani in New York cu mama si fratele meu Kevin de 19 ani. 
Eu sunt clasa 9 la cel mai bun liceu din New York numit  Qdays .
Eu am note super mari la scoala doar putin mai mici la matematica.  Eu nu învat absolut deloc dar am cele mai. bune note din clasa mea. 
Prietena mea cea mai buna sta la mine de 3 luni ea are 16 ani si este colega mea de banca. 
Eu am parul roscat ochii albastri ca cerul si buzele super mari. 
Prietenul meu are 19 ani si este sudent la medicina.  Eu si fratele meu av o vila de lux in care locuim cu mama si prietena mea.  Printre care mama este plecata mai mereu in alte tari fiind om de afaceri. Eu am un audi a 6 negru si fratele meu bmw.
Noua ne place sa petrcem prin cluburi cu amici si sa ne distram la maxim. 
Mancarea ne.o face a doua mama a noastra Rose care este menajera noastra noi o consideram mama finca mama noastra este mai mereu plecata...
Mereu cand avem nevoie de bani merem la banca si scoatem mama ne trimite 100.000 de dolari in fiecare luna. 
Noi ne.am mutat aici acum 3 ani pentru a avea un vitor mai bun decat in Romania si dupa pierderea in care tata a murit.. El era pilot...
Dimineața
Bingo.
Bâzâitul telefonului ma trezeste
primesc un mesaj...
Josh
Neața prințesă ne vedem si noi in parc înainte de școală
Primit la 9.15
Da ursulet
Trimis la 9.16
Ma duc sa fac un dus si apoi imi iau o pereche de blugi negri rupti in genunchi si un tricou alb cu o cruce negra.
Merg jos mananc ceva si ii spun lui Rose si Kevin ca plec apoi merg in masina si imi las poseta pe scaunul din dreapta apoi pornesc...
Ajungând cu 15 minute mai devreme il vad pe Josh cu....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 26, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Parfumul luiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum