"Grace.." am suspinat cand i-am vazut corpul frumos inconjurat de sange ,rochia ei alba fiind rosie in jurul locului unde acu zacea un pumnal.Sora mea ...singura persoana care m-a sprijinit mereu zacea acum moarta pe pamant si era numai vina mea... numai din cauza mea ca nu am putut sa o protejez.Mi-am izbit genunchii de pamant lundu-i corpul in brate un rau de lacrimi scurgandu-se pe obrajii mei.
" Nu nu nu nu....nu Grace nu imi poti face asta .Trebuia sa lupti! De ce nu ai luptat surioara, de ce l-ai lasat sa te omoare?! "un ras diavolesc a spulberat linistea care ma inconjura. Am simtit cum o umbra neagra se ridica in spatele meu un fior rece strabatandu-mi corpul.
" Micutul inger si-a pierdut pazitoarea. "am auzit acea voce demonica urmata de alt ras." Pacat ca acum nimeni nu iti va auzi tipetele si va veni sa te salveze asa cum nimeni nu a putut sa iti salveeze gardianul . "un ranjet ii acoperea fata facand ca furia din mine sa creasca cu cat secundele treceau.
Coplesita de furie am inceput sa alerg spre acea figura muschii mei fiind incordati el stand acolo nemiscat fara sa exprime vre-un sentiment in timp ce ma deplasam spre el.Un tipat mi-a parasit
gura cand m-am izbit de copacul din spatele meu demonul avand mana incolacita in jurul gatului meu simtind cum plamanii mei cersesc dupa putin oxigen.
" Credeai ca ma poti rani asa de usor, huh?Pai draga mea daca puteaam sa fiu omorat asa de usor atunci sora ta nu ar mai fi moarta acum . "acelasi ras diavolessc a cuprins padurea in timp ce totul in fata mea se intuneca stransoarea lui devenind din ce in ce mai puternica pana cand nu am mai simtit nimic.
M-am trezit tipand in mijlocul camerei mele.a fost un vis, doar un vis.Am simtit cum lacrimile se aduna in coltul ochilor mei cand usa mea s-a izbit de perete Adam intrand rapid in camera.Pana sa imi dau seam ace se intampla l-am simtit cum se aseaza pe marginea patului meu bratele lui puternice strangandu-ma la pieptul lui.
" Erica ce ai patit?De ce urli in toiul noptii? "m-a intrebat in timp ce imi dadea drumul din imbratisare.Puteam citi ingrijorarea in ochii lui pe cand imi stergea lacrimile uscate de pe obraji.
" Nimic... doar un alt cosmar ."am soptit avand privirea in pamant.Un oftat lung i-a parasite buzele in timp ce se ridica de pe pat , corpul meu lasandu-se usor pe spate.
'' Vorbim maine dimineata,acum dormi maine trebuie sa te trezesti devreme pentru ca mergi la liceu ai uitat printrso? "am zambit in timp ce el mi-a depus un sarut pe frunte urmand apoi sa iasa din camera.
Am ramas singura in camera uitandu-ma pe tavan fiind cufundata in gandurile mele.Nu e prima data cand am acelasi cosmar ,dar de fiecare data acea creatura reuseste sa ma sperie si mai tare.Nu am vorbit cu Adam pana acum de ce se intampla cu adevarat in ele pt ca nu am vrut sa se ingrijoreze si mai mult pentru mine de fiecare data reusind sa scap cu o minciuna.Este si normal sa se ingrijoreze pt mine de vreme ce el m-a crescut de la acel accident, acea zi nenorocita cand sufletul meu a murit in interiorul meu facandu-ma sa ma innec in propriul intuneric.
Ziua cand mi-am pierdut sora si toata responsabilitarea mea cazand doar pe umerii fratelui meu mai mare care desi e cu 9 ani m ai mare decat mine a reusit sa ma apere pana acum.De cand a murit ea a trebuit sa ne ascundem.De atunci nu am mai putut sa ii refuz nimic fratelui meu ..daia acum ma aflu aici, in minunata si ploioasa Londra parasindu-mi toti prietenii din Florida.
Da totusi nu pot da toata vina pe fratele meu care nu a putut sa se impotriveasca insistentelor matusii mele, Georgia, de al ajuta oferindu-i un loc de munca la firma ei de avocatura.Si uitema acum ,o fata de 18 ani care este blocata dincolo de bariera ,in lumea oamenilor, intr-un oras pe care il detesta,dup ace abia a fost scoasa dintr-o clinica de dezintoxicare din cauza drogurilor care ma mai tineau cat de cat in viata si cu o matusa care crede ca prin oferirea cadourilor scumpe imi poate cumpara usor dragostea, de aceea nu ma mira casa in care stau acum care e una destul de mare cu piscina si personal care mereu iti sta la dispozitie.
Dar nu stiu de ce orasul asta imi da sentimentul ca ascunde mai multe lucruri decat arata si asta imi starneste putin latura aia din Erica care nu a fost distrusa de droguri si de durere si aruncata in intuneric.
CITEȘTI
Pacatele Unui Inger
RandomViata e un joc...e doar un joc dat naibii in care sti doar sa suferi ,doar sa iti distrugi sufletul si mai mult.Da ce se intampla cand gasesti alinarea fix in bratele lucrului interzis...in bratele unui demon!