1.bölüm

2 0 0
                                    

Çok mutlu bi ailemiz vardı annem babam birbirlerini çok severlerdi tabi bizide unutmazlardi tahayla ben anlasamazdik.durmadan kavga ederdik. ama yinede mutluyduk ...
...........................................................
Hafta iciydi annem beni kaldırmak için odamın kapısını açtı ve içeri girdi.
"Kizim hadi kalk okula gec kalcaksin"
"Tamam anne"
Annem odadan çıkmıştı bende hemen kalkıp ustume çizgili gri diz ustune gelen eteği ve beyaz renk kısa kol tisortumu giydim sacimi ordum ve odadan çıktım .sofrada annem haricinde kimse yoktu.
"Anne babamla taha nerde "
"Babam rahatı okula götürdü gel kahvaltı yap hadi okula gec galicaksin"
"Tmm anne"dedim ve sofraya oturdum.ve biseyler yedim.ve annemi opup evden çıktım. Dışarı çıktığında selini görmemiştim o yuzden merak attim:
Gönderilen selin:
Selim assagidayim hadi in okula gec kalcaz.
Aniden mesaj geldi.gönderen selindi.baktım.
Gönderen selin:
Tamam geliyorum
.................
Sonunda selin gelmişti seline sarildim ve otobüs durağına doğru yola ciktik.
Yoldayken selin hiç konusmamisti.merak etmiştim doğrusu noldugunu.çok üzgün duruyodu.dayanamayıp sordum.
"Selin bu sorun mu var"
"Yooo hayır iyiyim " bu cevaptan sonra bisey diyemezdim o yuzden sustum.zaten duraga gelmiştik bu otobise binip okula gittik.okula varmistik otobüs durduğunda indik ve okula girdik.
"Iyikide babam bırakmamış bizi okula"
Dedim.oda güldü. Sonunda onu guldurmustum ve çok mutluydum.son anda 19 yaşlarında uzun boylu esmer tenli mavi gözlü dalgalı saçları ve üstündeki dar pantolon ve kaslarını belli eden dar bir tişörtle çok yakışıklıydı.
"Merhaba kızlar benim adım gökhan galiba okula yeni geldiniz.ve müdürü ariyosunuz dogrumu bildim"dedi pis pis sırıtarak "evet "dedim "beni takip edin dedi"peşinden gittik.Sonunda müdür odasına gelmiştik.gokhana teşekkür ettik ve kapıyı çalıp içeri girdik.müdür uzun boylu zayıf birisiydi."evet"dedi boğuk çıkan sesiyle."biz sinifimizi öğrenmek için
gelmiştik."
"Isim ve soyisim"
"Selin goktug melis mendesaoglu"
"Selin 12 d ye gidiyo melis 12e ye gidiyor"
Müdüre teşekkür edip sinifimizi ciktik dersin başlamasına 10 dakka vardı...
Sınıfa girer girmez bir bir yere oturdum.ben kitap okurken sıraya birisi geldi."yeşil gözlü uzun boylu balon gibi kasları olan dar mavi tisortunun altında dar pantolon ayağında spor ayakkabıyla oldukça cool gözüküyordu."yerimden kalk" giyince biraz affalldaim önce ama sonra kendime geldim "tek bos yer burası farkindamisin "
"Banane "
Tam cevap vericekken hoca geldi ve sustum.yerime oturucaktim ama çocuğun dedikleri aklıma gelince ona sordum;
"oturabilirmiyim"
"Bu derslik" hecanlanmistim o yuzden onun boynuna sarildim.sonra ne yaptığımı farkedince özür dileyip oturdum.hoca yoklama aliyodu "mert"
"Burda" dedi yanındaki çocuk hecanlanmistim ismini öğrenince ama belli etmedim hoca defteri doldurmuştu yeni gelen kiz kim diyince ayağa kalktım hoca;
"Isim ne kizim "
"Melis hocam"
"Soyadin"
"Mendesaoglu"
"Tmm oturabilirsin"
.......................
Ders bitmişti selini alıp eve gidecekken mert le karşılaştım ve teşekkür ettim. Sonra seliyle birlikte eve gittik selin" o çocuk kim" dedi
"Bizim sınıfta
"Çok yakışıklı ymis"
"Aynen buse biz aynı sırada oturuyoruz ismide mertmis"
"Sen nerden biliyorsun ismini"
"Hoca söyledi "
"Iyiymis hoca tarafından yakınlaşmak" dedi gülerek onunla bende güldüm. Evlerimize gelmiştik ben binadan iceri girdim ve asansörü çağırdım. Asansör geldiğinde 2 ye bastım evin kapısı açıktı ve annem kapidaydi.
"Hoşgeldin kizim sofra hazır çabuk gazirlan" dedi bende "hosbulfuk anne tmm" dedim ve içeri girer girmez odama gidip ustumu degistirdim sonra sofraya oturdum herkes sofradaydi babam "Hosgeldin kizim "dedi "hosbulduk baba"dedim yemegimizi vitirip sofrayı topladık akşam saat altiydi o yuzden hemen yattık annem geldi ustumu örttü ve beni opup odadan çıktı.
......................................
Ayyy çok yoruldum ve uykum var iyi geceler herkeze şimdiden......😴😴😴😴

Bir Tutam SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin