Prolog

34 1 0
                                    

> Din perspectiva lui Kyle <

Învârteam paharul de scotch între mâini și mă gândeam la ultimele luni din viața mea, ultimele luni în care nu am făcut nimic productiv cu viața mea.
    Ecranul telefonului se aprinde și începe să vibreze, făcând ca atenția mea să se îndrepte către el. Neștiind al cui este numărul am respins apelul neinteresat, dar realizând că insistă am răspuns, neavând altă soluție.

-Kyle Evans, am lăsat să îmi scape printre buze un mic oftat apoi mi-am încolăcit degetele în jurul paharului aproape gol, răsucindu-l puternic. L-am ridicat ușor spre buze, simțind gustul băuturii puternice.

-Bună ziua, domnule Evans! Sunt George, judecătorul tatălui tău. Am sunat în legătură cu ceva foarte important și valoros, care îți va aparține. Preferi să ne întâlnim undeva ca să semnezi actele sau dorești sa îți fac o vizită? Rămâne la alegerea ta, Kyle! Vocea lui se izbii puternic de urechea mea, făcându-mă să tresar ușor. Mi-am luat mâna de pe pahar, poziționând-o pe frunte, începând să masez zona cu mișcări lente. Acum câteva minute eram terminat psihic iar acum mă sună acest George spunându-mi că am de luat ceva valoros. Mi-am curățat gatul neștiind ce să spun. Eram al dracului de șocat și în același timp entuziasmat.

-Ămm, credeți că ați putea veni aici? Nu am starea necesară de a mă deplasa într-un loc public acum și sper să merite toată osteneala. Am rânjit apoi mi-am mușcat buza inferioară. Dacă e vreo glumă tâmpită nu te obosi să vii până aici și după cum spuneați că sunteți judecătorul tatălui meu, presupun că știți adresa. Vă aștept! Am inchis telefonul brusc, fără să mai aștept vreun răspuns din partea lui iar în câteva secunde telefonul era din nou la locul lui,îndesat în pantalonii mei strâmți.

   Imi savuram scotch-ul mai fericit ca niciodată, ridicând din când în când paharul spre tabloul care imortaliza chipul tatei. Cine ar fi crezut că majoritatea problemelor mele se vor rezolva în mai puțin de zece minute? Mi-am lăsat greutatea pe spate relaxându-mă mai mult decât o făcusem pe ziua de azi, ridicându-mi picioarele pe birou. Mă aflam într-o situație amuzantă și al naibii de plăcută care îmi provoca fiori pe șira spinării.

Stăteam cu ochii închiși și așteptam ca acest domn aparent necunoscut să apară la ușa mea și să mă convingă să semnez niște afurisite de hârtii. În următoarea clipă sunetul enervant al soneriei mă rupsese din gândurile mele sinistre, semn că instinctele nu m-au lăsat baltă. Știind că alcoolul și-a pus stăpânire pe corpul și pe creierul meu, puteam să jur că miros a scotch de la un kilometru distanță, dar nu mă deranja. Astăzi sărbătoream și voi bea al dracului de mult!

   -Domnule Evans, deschide ușa, te rog! Trebuie să vorbesc ceva foarte important cu tine. Acest George bătea insistent in ușa, așa că mi-am îndreptat pașii apăsați înspre ușă, am prins puternic clanța ușii și am deschis-o cu o smucitură puternică, George a tresărit din cauza spaimei și și-a scăpat servieta cu acte pe jos, am râs de stupida lui stângăcie. După ce și-a ridicat servieta de jos și-a desfăcut ușor cravata, mi-am tras corpul din cadrul ușii și i-am făcut semn cu capul ca să intre înăuntrul casei. Pașii lui erau timizi când a trecut pragul casei mele.
-George, vrei ceva de băut? Am încercat să fiu măcar puțin politicos.

-Nu, mulțumesc! Am venit aici să discut ceva foarte important cu tine și nu vreau să fiu influențat de vreo băutură stupidă. Mi-a aruncat în față teoria lui stupidă.

- Arată-mi odată stupidele tale de acte și încetează să-mi ții teorii stupide. Eu am să beau ceva oricum. I-am trântit în față în timp ce mi-am reumplut paharul de scotch pentru minim a 15-a oară în ultimele ore.

- Tocmai ai moștenit 30% din acțiunile restaurantului tatălui tău. Mi-a explicat nescoțându-și nasul dintre hârtiile alea nenorocite. Când și-a terminat fraza, băutura mea era jumătate pe cămașa mea și jumătate pe podea. Eu? Eu să moștenesc din afacerea tatălui meu, pe naiba!
-Ce dracu' spui tu acolo?! Am tras câteva foi din fața lui apoi mi-am trecut privirea peste ele. Le-am răsfoit de nenumărate ori ca să mă asigur că nu e vreo glumă idioata și abia după zece minute în care m-am holbat, mi-am dat seama că sunt al dracului de norocos. 
-Chiar nu glumesc! Mi-ar plăcea la Nebunie să pui odată pixul pe foaie și să semnezi ca să plec odată de aici.Nu am toată ziua la dispoziție. A spus și mi-a întins pixul și mi-a indicat locul unde ar trebui să semnez, am semnat fără să mă mai gândesc, fără să mai cer vreo explicație.
Chiar nu eram interesat în acest moment  să citesc condițiile din contract. Ce mă interesa defapt erau banii și puterea pe care le voi dobândii datorită tatălui meu. I-am dat pixul înapoi și am adunat hârtiile de pe birou. Mi-am trecut limba caldă peste buze, uitându-mă prostit la tabloul cu tatăl meu, mulțumindu-i în sinea mea. George și-a închis servieta după ce și-a aranjat foile sale apoi mi-a oferit un zâmbet sec

-Mi-a făcut placere să te cunosc Kyle! A spus apoi și-a întins mana înspre mine fiind politicos .

-Mie mi-a făcut și mai mare plăcere să "lucrez" cu tine. Am zâmbit batjocoritor și am ridicat paharul de scotch în semn de noroc. Dă-mi voie să te dau afară din casă într-un mod cât se poate de politicos. Ne-am întreptat pașii spre ieșire, iar când a ieșit din casă mi-a spus privindu-mă foarte serios:                            
   -Tu nu meriți asta! Nu ai făcut nimic ca să meriți asta. Nu pot să înțeleg de ce tatăl tău ți-a făcut dintr-o dată un așa mareserviciu. L-am lăsat să-i termine criza lui de invidie după care i-am trântit ușa în față.

Mi-am răsucit corpul brusc și cu pași mari m-am îndreptat din nou către birou . Aveam nevoie de încă un pahar plin cu scotch sau mai bine spus de o sticlă.  Trebuia să sărbătoresc 'victoria' de azi într-un stil mare și pompos. Am stat câteva secunde pe gânduri apoi chipul surorii mele mi-a invadat mintea . Trebuia neapărat sa vorbesc cu ea legat de acest contract, poate ca și ea a primit o parte din toată aceasta avere .

------------
După o perioada extrem de lunga de pauza, ne-am decis sa va încântat cu noua si îmbunătățită varianta a cărții " The Writer"- vechea carte a fost postata pe contul minunatei mele prietene si totodata un genial partener- _Averriq . Sperăm să vă placă! Kisses😘😘

The WriterDove le storie prendono vita. Scoprilo ora