Păsărică zburătoare

44 2 0
                                    

Mi-am răsucit corpul brusc înjurând în gând de câteva ori din cauza durerii. Am lăsat un oftat să îmi scape printre buze apoi am început să îmi masez ușor tâmplele apăsând ușor. Mi-am deschis ochii privind în camera dezordonată, știind că mai târziu va trebui să fac curat. Amintirile de ieri mi se infiltrau în gânduri, făcându-mă să rânjesc.  Prea multe pahare de scotch combinate cu un pachet de țigări mi-au adus o durere de cap îngrozitoare, pe care trebuie să o suport. Presupun că orice distracție are și consecințele ei. Mi-am mutat pe privirea spre noptieră, văzând câteva foi capsate și o mică semnătură în partea de jos. M-am trântit înapoi în pat, fiind al naibii de fericit. Dar nu puteam ține fericirea doar pentru mine, mai ales că tatăl meu e cel care mi-a adus-o pe buze. Mi-am pipăit buzunarele pantalonilor în căutarea telefonului, l-am scos din buzunarul stâng și am căutat prin contacte numărul surorii mele în speranța că-l voi găsi și o voi suna, însă mare mi-a fost dezamăgirea când s-a întâmplat contrariul.
  Am pufnit dezamăgit și mi-am plimbat privirea pe tavanul camerei încercând să găsesc o metodă prin care aș putea să-mi contactez sora. M-am ridicat din pat și am deschis curios sertarele biroului, spre surprinderea mea am găsit un post it pe coperta unui dosar din sertar pe care scria adresa surorii mele, probabil a fost scrisă acolo pentru orice eventualitate.
Am oftat zgomotos atunci când mi-am dat seama că singura soluție era să îi scriu o scrisoare.  Chiar nu mă pricep la chestia asta dar nu pot să nu mă laud și să mă amuz puțin atunci când sora mea va afla că tata mi-a lăsat 30 la sută din acțiunile sale.  Sigur o să fie uimită și o să se întrebe cum e posibil ca o asemenea răspundere să fie pusă pe umerii unui om care mai mult stă amețit decât treaz. Am început să râd apoi m-am ridicat din pat, simțind o mică amețeală.  Până mâine va trece și voi fi pregătit pentru încă o beție de zile mari. Meritam să mă răsfăț mai mult și sa mă bucur de libertatea pe care o mai am. Am înghițit în sec atunci când stomacul mi s-a întors pe dos, și am înjurat în gând.  În speranța că am să-mi revin, am încercat să mă gândesc ce aș putea să-i scriu, cum ar trebui să încep. În primul rând am căutat o foaie și un pix, apoi am stat 20 de minute cugetând și privind într-un punct fix. Nu vreau să sune prea pompos, dar totuși vreau să o atingă puțin.
     Mi-am trecut limba caldă peste buze apoi am înconjurat cu degetele paharul de apa din fața mea, ducându-l ușor spre buze. Am sorbit încet bucurându-mă de fiecare gură. Apa era ca un calmant acum și am să beau cât mai multă doar ca să scap de setea asta nenorocită. Am expirat zgomotos apoi am lăsat paharul jos, la locul lui. Am înşfăcat pixul și am decis să scriu orice îmi vine în minte .

"Dragă Nina, nu știu dacă veștile au ajuns și la tine, însă tata a decis să îmi ofere treizeci la sută din acțiunile restaurantului ! Nu-i așa că e minunat? În sfârșit o să mă pun pe picioarele mele!  Lăsând laudele mele la o parte, vreau sa știi ca mi-e dor de tine scumpo!Îmi doresc să fii aici ca să putem sărbătorii acest nou început de viață, împreună. Ești până la urmă sora mea și te iubesc! Auzi dragă, tata ți-a lăsat și ție o parte din avere sau a crezut că sunt singurul căruia poate să-i dea? Scrie-mi... "
   Mi-am mâzgălit semnătura în colțul drept al paginii și am împăturit-o în două, mi-am lăsat pixul pe masă. Am pus foaia în plic și am copiat adresa surorii mele în locul unde scria destinatar, m-am semnat în locul expeditorului. Am ieșit din casă lăsând soarele să mă mângâie pe față, am tras puternic aerul proaspăt în piept și am așezat scrisoarea în cutia poștală.
Brusc mi-am simțit telefonul vibrând în buzunarul pantalonilor. Am mârâit scurt apoi mi-am îndesat mâna după telefon. M-am înjurat mintal atunci când mi-am dat seama că blugii sunt foarte strâmți și că mă chinui ca un idiot să scot un afurisit de telefon dintr-un simplu buzunar. Când în sfârșit am reușit să îl scot, am răspuns fără să mă mai uit la apelant.

-În sfârșit! Ce dracu ai făcut ieri toată ziua?! Am început să râd apoi mi-am trecut mâna prin păr, dându-mi buclele pe spate. Pun pariu că acum își roade unghiile de furie iar parul lui e un dezastru complet .

Hai finito le parti pubblicate.

⏰ Ultimo aggiornamento: May 01, 2016 ⏰

Aggiungi questa storia alla tua Biblioteca per ricevere una notifica quando verrà pubblicata la prossima parte!

The WriterDove le storie prendono vita. Scoprilo ora