4 life (del 5)

8 2 1
                                    


Heldigvis har Julian tatt et lite kurs for 6 klassinger, om sprøyter. Han løper ned i kjelleren og henter et teleskop som han fikk på kurset. Julian dryppet ut noen av dråpene i et forskerglass. På sprøyta står det noe som Julian ikke greier og lese, fordi det var så liten skrift. Han henter et forstørrelsesglass, og finner ut at på sprøyta står det 'selvgift' 

Julian vet ikke hva han skal gjøre. Han tenker og løpe til mamma'n, men han kommer på at Juliet stammet fram m-a-m-m-a  s-p-r-ø-y-t-e. Han tenker på og gå ned til pappa'n, men Julian tenker at faren kommer til å si at det er noe dem finner på, også sier han garantert at dem må legge seg, og legge vekk tull og fjas. Julian kommer på at i skuffen på rommet til foreldrene er det forskjellige papirer om huset, men når han har sneket seg inn på rommet dems, så ligger de der ikke. De må ha flyttet dem! Julian sjekker kontoret, der finner han papirer om selv gift. Han kommer på at faren jobber med forskjellige gifter og gasser. Julian finner en boks med en kode. Han taster først inn sin egen bursdag, det var feil. Så Juliet sin, det var også feil. Også mamma sin, det var også feil! Så pappa sin, det var OGSÅ FEIL! Etter og ha tenkt litt, prøver han bryllups datoen til foreldrene, og det var riktig. Julian hører et klikk, så går en vegg bak jobb pulten opp. Han går inn. Der finner han en safe, som trenger en nøkkel for å åpnes. Han ser en boks, og der finner han en nøkkel. Nøkkelen passer i nøkkelhullet! Julian åpner safen, og der ser han noen papirer, og en svær  boks med penger. Først ser han på papirene. Der står det om huset. Han tenkte det ikke var noe spennende, men han kom jo på at de var låst inne i en safe i en vegg, så det måtte jo være noe hemmelig? Julian skum leser gjennom de. Han leser hjemsøkte, og da skjønte han at det var noe rart med huset...

FORTSETTELSE FØLGER!<3

Sorry hvis delen var for lang, men det var så lenge siden jeg har skrevet på den, at jeg bare måtte skrive en lang del!<3<3:)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 07, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

4 lifeWhere stories live. Discover now