အပိုင္​း၂..

645 80 15
                                    

......​ေနမထြက္​ခင္​...အိပ္​ခန္​းထဲက...​ေျခသံဖြဖြ​ေလးနဲ႔..အထုပ္​ဆြဲကာထြက္​လာခဲ့ၿပီး..အဘ..အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေနတာကို...မႏိုး​ေတာ့...ပါ...
အဘ...က်​ေတာ္​ႀကိဳးစားၿပီးျပန္​လာမွာပါ..အဘ
​ေန​ေကာင္​း​ေအာင္​​ေနပါ​ေနာ္​..က်​ေတာ္​့အတြက္​အဘက..အသက္​႐ွင္​ျခင္​းရဲ႕အ​ေၾကာင္​းျပခ်က္​ပ.ါ......
......
.........
...

.......
အလုပ္​သမားကား​ေပၚတြင္​..ကိုယ္​ႏွင္​့သိသူတ​ေယာက္​မွ..မပါခဲ့.......တလမ္​းလံုးငုတ္​တုတ္​ထိုင္​လာကာ...အလုပ္​စခန္​းသို႔​ေရာက္​႐ွိခဲ့သည္​..
ကိုယ္​့မ်က္​လံုးပင္​ကိုယ္​မယံုနိင္​​ေအာင္​..တခါမ်ွမ​ေတြ႔ဖူး​ေသာ..စက္​ႀကီးမ်ား..ကားႀကီးမ်ားက..​ေျမာက္​မ်ားစြာ...
....ဘာပဲဖစ္​ျဖစ္​အနည္​းငယ္​ပင္​သက္​သာနိင္​မည္​မဟုတ္​လား...အဘ​ေျပာသလို​ေတာ့အရမ္​းမပင္​ပန္​း​ေလာက္​ပါဘူး........

လမ္​းအနည္​းငယ္​​ေလ်ာက္​သြားၿပီး​ေသာအခါ..အလုပ္​သမားတန္​းလ်ားတို႔​ေရာက္​႐ွိခဲ့သည္​...တဲႀကီးႀကီးတခုတြင္​.. အားလံုးစုအိပ္​ရမည္​့ပံုစံ...​ေနရာ...္​့ခ်​ေပး​ေန​ေသာ..အလုပ္​သမား​ေခါင္​း​ေဆာင္​က..က်​ေတာ္​အတြက္​...အတြင္​းအစြန္​ဘက္​ကို​ေပး​ေန​ေစသည္​..
က်​ေတာ္​​ေနရမယ္​့​ေနရာသို႔သြားကာအထုပ္​မ်ားပစ္​ခ်ၿပီးလဲွအိပ္​လိုက္​မိသည္​....အားလံုးကလဲကိုယ္​့အာရံုနဲ႔ကိုယ္​..
မနက္​ျဖန္​အတြက္​အား​ေမြးရမည္​....
....​ေန႔ရက္​တိုင္​းအတြက္​ငါႀကိဳးစားရမည္​မဟုတ္​လား...ဒို​ေဂ်ာင္​ဆူး
.အားတင္​းထား....
...
ခဏမ်ွအၾကာတြင္​...​ေလာကႀကီးနဲ႔ခဏ..
အဆက္​ပ်က္​ကာအိပ္​​ေပ်ာ္​သြားခဲ့သည္​..

......
......
​ေဂ်ာင္​ဆူး.....ထ...ထ...
.ထမင္​းစားခ်ိန္​​ေရာက္​ၿပီ

​ေဘးနားက..လူတ​ေယာက္​​ေခၚသံ​ေၾကာင္​့နိးခဲ့သည္​....

ငါက..ဆြိဳင္​....မင္​းက..​ေဂ်ာင္​ဆူးဟုတ္​

မင္​း.....သိတယ္​..

ငါက...ဆိုင္​မြန္​..အ​ေမဘက္​ကအမ်ိဳး...သူ႔ဦး​ေလး​ေတာ္​တယ္​​ေလ

ဆိုင္​မြန္ ဥ​ီး​ေလး ...ဟုတ္​ က်​ေတာ္​မသိလို႔ပါ
​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..က်​ေတာ္​နာမည္​ ဒို​ေဂ်ာင္​ဆူးပါ...

ဒဏ္​Donde viven las historias. Descúbrelo ahora