mutluluk çok yakın

53 2 0
                                    


Ön Söz

Ben bu kitabı Türkçe öğretmenim olan Yücel hoca sayesinde yazmaya karar verdim. Aslında ben daha önce bir kitap yazmıştım fakat kayboldu. Bu kitapta sizlere abimden ve yeğenlerimden yani kısacası ailemden bahsedeceğim. Önsözüde heyecanla tamamladığıma göre bu ikinci yazdığım kitabı sizlere sunuyorum.

                                    Abim Askere Gidince
Ben henüz 6 yaşındaydım hiçbirşeyden haberim yoktu evde bir telaş yaşanıyordu abim askere gidecekmiş. Zaman hızla geçti ve o saat geldi. Abime asker eğlencesi yaptık, güldük eğlendik,en sonunda ayrılık zamanı geldi çattı. Abim bir tane otobüse bindi ve gitti ağlamaya başladım. Abim başka bir yere gitmişti Sonuçta ne kadar küçük olsamda anlıyordum uzun süre gelmeyeceğini, arada bir izne geliyordu ama yinede gidiyordu. Ardan bir buçuk sene geçti nihayet abim gelmişti onu kapıda görünce direkmen ona doğru atıldım birdaha gitmeyeceğini duyuncada dünyalar benim oldu.

                                   Ayaz Eymen Doğdu
Ayaz Eymen aslında dayımın torunu ama ben hiç teyze olamayacağım için bana teyze diyecek. 24 Aralık günü benim için çok heyecanlı geçti okula gidiyordum gitmeden önce Ayaz'ın doğduğunu öğrendim. O gün okula gitmek istememiştim ama devamsızlık günlerim dolmasın diye gittim. Akşam eve geldim yemek yedik ve hastaneye gittik Ayaz'ın yüzünü gördüğüm gibi teyzesinin meleği dediğimi fark ettim. Ayaz sarı saçlıydı ama daha yeni doğduğu için göz rengi tam belli olmuyordu çok güzel uyuyordu tıpkı bir melek kadar masum bir yüzü vardı. Ona bakmaya doyamıyordum 16:26'da doğmuştu. O saat benim için çok önemliydi. Şuan Ayaz 1 yaşında ama hala dünkü gibi hatırlıyorum o güzel günleri 😃

                                      Hala oluyorum
Bir gün okuldan gelmiştim yemek yiyyordum. Annem birden sen nasıl halasın daha yemek yerkem üstüne döküyosun dedi, ben şaşırmıştım ne dediğini sordum. Annem; "Sabah yengen aradı hala oluyormuşsun" dedi. Sanırım anlamıştım çok duygulandım ağlamaya başladım yengemi ve abimi arayıp çok mutlu olduğumu söyledim. Abimle yengemin sesi çok mutlu geliyordu, onların sesini duymak beni dahada çok heyecanlandırdı. Bebeğin adı Öykü olacaktı. Şuanda Öykü' nün doğmasına 1 ay kaldı, hepimiz heyecanla Haziran ayını bekliyoruz. İnanılır gibi değil tesadüfen iki yeğenimin adı dizi gibi Öykü ve Ayaz biri doğmamış olsa bile ben onları çok seviyorum.

Abimle HikayeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin