Lună însângerată

62 5 2
                                    

• PRIMA PARTE:

Dragă Jurnalule,

Astăzi o să se întâmple ceva îngrozitor.

Poate sunt eu nebună,dar asta simt.N-am motive să fiu supărată,ba chiar am motive să fiu fericită,foarte fericită.Mâine mă voi întoarce în Canada.Ah,deja mă gândesc la ceea ce mă aşteaptă..nebunii alături de bunii mei prieteni:Sara,Jessica şi Mark.E 4:30 dimineaţa şi eu scriu în jurnal.Mă simt puţin speriată de faptul că o să-l revăd pe Matt.După atâţia ani,să te întâlneşti cu fostul tău iubit e puţin ciudat..de fapt e mai rău decât ciudat,e SUPER ciudat!Mă gândesc să-mi aprind laptopul şi să mă uit la un film,dar sigur sora mea se va trezi ţipând la mine.”

*Deodată lumina se stinge.O briză rece se simte deja intrată în încăpere.Un minut,doar un minut...şi s-a produs un mister.Sora mea dispăruse.Podeaua era acoperită cu sânge...

Evelin:Elena!Unde eşti?Elena!

Mă prăbuşesc la pământ.Nu-mi vine a crede,adică..adică dormea,iar acum a dispărut?

*Mama deschide uşa şi îşi îndreaptă privirea asupra pătuţului surorii mele.Se apropie uşor,uşor de mine şi mă atinge pe umăr.Atingerea ei nu era una tandră ci una plină de ură.Simţeam asta..simţeam cum pământul mi se fură de sub picioare şi cum eu voi fi învinovăţită de tot ce s-a produs.Deschid geamul,însă nu era nimic straniu.Doar nişte adolescenţi morţi de beţi care stăteau pe o bancă.Cobor repede scările acestui bloc prăfuit.

Evelin:Hey,voi!Aţi văzut-o pe fata aceasta?

*Le întind poza.

Unul dintre adolescenţi:Eii..cucoană,ce te aduce aici?Vrei să bei?

...

Lună însângeratăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum