A DOUA PARTE:
*Şi acesta îmi întinde o sticlă de Jack Daniels,care era aproape goală.
Evelin:Cred că glumeşti,câţi ani aveţi?Pun pariu că sunteţi minori.Părinţii voştri ştiu că sunteţi aici?
*Erau doar nişte puştani de vreo 15 ani care nu îşi găseau alt rost în viaţă,decât să-şi înece sufletele în băutură.Era o băutură bună,ce-i drept,puştanii aveau gusturi bune.
Unul dintre adolescenţi:Dar ce eşti tu,poliţai?N-ai treabă?Pleacă de aici.
*Eram uimită şi dezgustată în acelaşi timp de tupeul mizerabil pe care îl aveau.Dar nu-mi era aminte de asta,eu speram să o găsesc pe sora mea cât mai repede posibil.M-am gândit la toate locurile unde ea îşi petrecea timpul,însă era de negăsit.Într-un final am optat la ajutorul poliţiei locale..Uram poliţiştii..şi încă îi urăsc.Totul a început când aveam 10 ani şi eram o fetiţă inocentă şi neajutorată,tocmai îmi pierdusem ursuleţul şi am rugat un poliţist să mă ajute,acesta m-a luat de mână şi m-a dus într-o cameră întunecată unde lumina zilei nu păşise vreodată.M-a târât până acolo fără voia mea şi a început să-şi scoată uniforma,păşind uşor spre mine,era limpede că e sub influenţa alcoolului,dar n-am crezut că se va ajunge atât de departe.Mi-a rupt hainele şi m-a violat.Am ţinut acest lucru ascuns de oameni atâta timp,din ziua aceea am rupt orice legătură cu lumea reală şi am încetat să mai cer ajutorul cuiva.N-am avut niciodată speranţe,totul era putred şi nu mai avea nici-un rost pentru mine.Încercasem să mă sinucid,o mare greşeală.Părinţii mei mă găsiseră într-o baltă imensă de sânge,dar nu era timpul să mor,poate că cineva,acolo undeva avea ceva plănuit pentru mine.Încă aştept acel plan..şi totuşi fără rezultate.De atunci părinţii mă trimiteau în fiecare lună la psiholog,pentru a nu mai avea tentative de genul acesta.Îmi era atât de ruşine să comunic cu cineva,îmi era ruşine să respir..dar l-am întâlnit pe Matt,care îmi făcea zilele mai bune,el mă ajutase să trec peste tot.Era sprijinul şi prietenul meu cel mai bun.El era cel care îmi făcuse cunoştinţă cu Sara,Jessica şi Mark.Am fost un timp îndrăgostită până peste cap de el,însă vremea aceea e acum doar istorie.Să nu se înţeleagă greşit,eu încă mai ţin la el,dar într-un mod mai amical.