Když jsem se ráno vzbudila, vzpomněla jsem si, že dneska přivezou novou vanu do mojí koupelny. Vyndala jsem mobil z nabíječky, a projížděla si Facebook a Snapchat. Po chvíli už jsem se musela zvednout, a připravovat se do školy. Šla jsem do kuchyně, kde jsem si dala do tašky jablko a nějakou musli tyčinku, a ke snídani jsem si vzala jogurt, do kterého jsem si dala Chia semínka.
Zapila jsem to mátovým čajem.
Na sebe jsem si vzala boyfriend džíny, bílé triko a přes to kardigan.
Namalovala jsem se, učesala, a vyčistila si zuby.
Nejdřív jsem si z vlasů udělala dva francouzské copy. Ale nepovedly se mi. Ani rozpuštěné moje vlasy nevypadaly dobře. Bad hair day.
Dala jsem si je do culíku. Do ruky jsem popadla tašku přes rameno, a šla na autobus do školy.
Přišla jsem akorát se zvoněním, jelikož jsem si zapomněla doma vzít pití. Tak jsem si ho musela koupit.
Sedla jsem si na svoje místo, a byla na mobilu. Nikdo s holek že třídy mě ani nepzdravil.
Po hodině jsme se ale už bavily.
Odpoledne, když jsem přijela domů, byl tam jenom Ríša. Mamka ještě byla v práci. Měla by ale za chvíli přijet.
Po chvíli jsem uslyšela, jak mamka odemyká vchodové dveře. Přišla za mnou do pokoje.
'Ahoj.' pozdravila jsem mamku.
'Ahoj Terko.' odpověděla mi. 'Dneska přivezou z obchodu tvoji novou vanu do koupelny.'
'Super.' kývla jsem na ni.
'Každou chvíli by měli přijet, takže buď tady.'
'Jo.'
Vzala jsem si sluchátka, a začala poslouchat svoje oblíbené písničky na playlistu na Spotify.
'Crrrr' slyšela jsem přes refrén.
Zvedla jsem se, a šla otevřít.
Když mi "zprovoznili" vanu, nedalo mi to, a musela jsem si ji hned napustit.
Svlékla jsem se, a s chutí jsem hupsla do vany. Když mi začaly prsty vroubkovatět, řekla jsem si že musím ven.
Usušila jsem se v ručníku, a rozpustila si vlasy z drdolu.
'Jaká byla koupel?' křikla na mě mamka.
'Jo, dobrý..'odpověděla jsem.
Dala jsem se do stříhání videa. Když jsem ho asi po dvou hodinách sestříhala, už se pomalu stmívalo. Došla jsem ven s Gigi a dosypala jí do misky nové granulky. Když si jich pár vzala, šla za mnou do postele,kde jsem s ní chvilku blbla. Zvedla jsem se, a šla jsem na záchod. Když jsem přišla do koupelny, viděla jsem na vaně obtisk krvavé ruky.
Zděsila jsem se.Kdo to byl?
Co to je?
Je to opravdu krev?
Co když teď za mnou někdo stojí?Tyhle otázky mi probleskly hlavou. Na zádech mi naskočila husí kůže. Začala mi být zima. Klepala jsem se.
Přišlo mi že tu táhne, i když v podstatě nemá odkud. Zavřela jsem oči, a šla ven z koupelny. Ale.
Zakopla jsem o práh a spadla na zem.
Nic se mi nestalo, ale bála jsem se.
Zabalila jsem se do deky, a měla na klíně Gigi, kterou jsem hladila.
Pořád ve mě byl ten divný pocit, že tu nejsem sama. Jako kdyby někdo byl v mojí koupelně. Promnula jsem si oči, zvedla se, a došla si pro jídlo do kuchyně. Mamka mě ale zastavila, a řekla mi, ať si nic neberu, že objednala pizzu. Mňam.
Asi po deseti minutách nám ji přivezli. Po jídle jsem šla do pokoje, a koukla se kolik je hodin. Bylo 20:46.
Rozhodla jsem se, že se umyju, a budu jen v pyžamu v posteli. Sundala jsem si tepláky a triko. Ještě jsem si došla pro mobil. Pustila jsem si písničky.
Rozpustila jsem si vlasy, svlékla se do naha, a vypnula jsem kohoutky.
Lehla jsem si ve vaně. Zavřela jsem oči. Najednou jsem cítila něčí přítomnost.
Nezvaný host.
Snažila jsem se to nevnímat, ale nešlo to.
Zase ten pocit.
Bála jsem se.
Otevřela jsem oči.
Viděla jsem jen černé oči.
Začala jsem ječet.
Projel mnou nůž.
Měla jsem hlavu pod
vodou.
Začala jsem se dusit.
Smrt.______________________ Ahoj ... Tohle byla první kapitola mojí knihy. Dejte mi prosím do komentářů návrhy čí příběh by jste chtěli příště..
ČTEŠ
Sériový Vrah Youtuberů
HorrorKdo zabíjí YouTubery? Vrah zabíjí jako na běžícím pásu. Z toho vám půjde mráz po zádech.