Hoggy

320 18 14
                                    

Byl zrovna pátek večer (v podstatě sobota brzo ráno), a já jsem ještě dostříhával nové prasečí otázky. Koukl jsem se kolik je hodin. Už je půl druhý. Čas jít do postele. Uložil jsem video, a vypnul počítač.

Šel jsem do koupelny, kde jsem se rychle vysprchoval. Když jsem šel z koupelny, okolo Pavlova pokoje, slyšel jsem že už spí. Jen já chodím spát takhle pozdě. Rychle jsem dopil v kuchyni zbytek čaje, a vyčistil si zuby. Zívnul jsem si.

Když jsem se přikryl dekou, jako naschvál se mi už spát nechtělo. A tak jsem přemýšlel. O textech písniček... Asi po půl hodině mě to unavilo natolik, že jsem usnul.
...šel jsem nějakou chodbou. Odněkud ji znám. Ale odkud? Nevzpomenu si. Nesmí to být moc dlouho co jsem tady šel. Pamatuji si to. Prošel jsem celou chodbou až na konec. Pořád jsem měl takový divný pocit že za mnou někdo je. Musel jsem se neustále otáčet. Sakra! Zaklel jsem nahlas. Tudy jsem opravdu nedávno šel. Kam ale? Vzpomeň si, vzpomeň si...
Ne, ne a ne. Snažil jsem se přemýšlet kam jsem touhle chodbou měl namířeno. Nebylo to na úřadu? Ne, ne. Tam je mnohem modernější chodba. Ale je možné že na úřadě a v téhle chodbě jsem byl v jeden a ten samý den. Už vím!
Je to chodba do bytu Nicol. Shopaholic Nicol. Už jsem si vzpomněl. Někdo tam na té chodbě je. Kdo? Kdo to je? Netuším. Toho člověka vidím poprvé v životě. Prošel jsem okolo. Pozdravil jsem. Byl to starý pán, který bydlel ve stejné budově jako Nicol. Pán neodpovídal. Zařval na mě. Co? Tomu jsem nerozuměl...
Uch... to byl zase sen. Doteď mám mráz za zádech z toho pána. Dýchal jsem hodně nahlas. Byla tu vůbec pravda, že když jsem šel k Nicol, že tam byl ten pán? Ne, nebyla. Jak se tam ten pán dostal? Pokládal jsem si mnoho nevysvětlitelných otázek.

Když jsem se kouknul na hodiny, bylo 3:22. Tak brzo. Určitě teď zase neusnu. Asi deset minut jsem strávil přemýšlením o tom snu. No co, stejně na to v půl čtvrté ráno nepřijdu.

Pokusil jsem se znovu usnout. Před zavřenýma očima se mi v mysli neustále zjevoval onen muž. Podařilo se mi usnout.

Ráno jsem Pavlovi o tom snu neříkal, ale měl jsem sto chutí. Ale radši ne. Měl by mě za ještě většího blázna než teď. Dneska jsem měl namířeno na krev k obvodnímu doktorovi. Ke snídani jsem si udělal míchaná vajíčka se slaninou, a vzal si k tomu chleba. Provedl jsem ranní hygienu, a oblékl se.

Když jsem dorazil do čekárny k doktorovi, sedl jsem si na lavičku vedle postarší dámy. Usmála se na mě, a dala pryč kabelku, abych si mohl také sednout. Zdvořile jsem poděkoval. Dáma pokývala hlavou, a dál luštila křížovku v novinách.
'Pan Novotný na řadu!' ozvala se sestra. Zvedl jsem se a dál jí svoji kartičku. S úsměvem poděkovala, počkala než volaný pán vejde do ordinace, a zavřela za sebou hlasitě dveře.

Když jsem byl už po odběrech, hlasitě jsem pozdravil doktora, a vyšel ven z ordinace. Prošel jsem okolo jenž lavičky, na které pořád seděla dáma, a luštila křížovku. Pohupovala si do toho nohou. Nahlas jsem pozdravil i lidi v čekárně.

Akorát jsem procházel "dveřmi" (byly tam jen zárubně, a dveře byly vysazené), minul jsem muže. Oba jsme pomalu vkračovali do dveří, a jeden nechtěl nechat projít toho druhého. Podíval se mi rozzuřeně do očí. Rychle ale uhnul pohledem. Ty oči znám. Někde jsem je viděl. Takové jasné, svítivé oči. Žďuchnutím ramen o sebe jsme oba přošli.
Muž na mě začal řvát.
To je ten muž, o kterém se mi dneska zdálo! To je on!
Celé mi to došlo. Někde jsem toho muže viděl. Ale ne jen v tom snu. Netuším však kdo to je. Divné.

Procházel jsem zrovna starým opuštěným podchodem poblíž stanice Muzeum. Onen muž mě zastavil.
'Jak se prosímvás dostanu na Václavské náměstí?' zeptal se mě.
Celé jsem mu to řekl.
Usmál se a poděkoval.
'Nashle.' pozdravil jsem, a pokračoval jsem v cestě. On šel dále, přes tramvajové koleje.

Zrázu se muž otočil, chytl mě za krkem, a hodil mě pod zrovna jedoucí tramvaj. Zaslechl jsem jen slova 'Pozdravuj ty ostatní přiblblý jůtubery.'
_______________

Ahoj. Dneska tu máme smrt Petra Lexy aka. Hoggyho. Tak snad se vám to líbilo, a u další části. ahoj.
P.S.: navrhujete mi prosím do komentářů vaše oblíbené YouTubery, se kterymi mám v nejbližší době vymyslet fikci. Díky.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 06, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sériový Vrah YoutuberůKde žijí příběhy. Začni objevovat