Ziua 1. Septembrie.

229 14 10
                                    

"Nu iti dai seama cat de mult valoreaza o persoana pentru tine, decat atunci cand o pierzi."

Septembrie

Ziua 1.

Totul s-a sfarsit odata cu ziua asta. Soarele se mandrea cu caldura sa printre picaturile vesele de apa, iesind triumfator de printre nori. Sufletul meu isi crease o masca, una calma, nelasandu-mi sentimentele sa iasa la suprafata. Daca nu eram asa inchisa in mine, pana acum as fi urlat deja. Amintiri mi se derulau cu repeziciune prin minte. Incerc sa fiu stapana pe mine, dar inlauntrul meu s-a declansat un razboi.

Tocmai am aflat ca cel mai bun prieten al meu, care mi-a fost mereu aproape, a fost mereu acolo.. a fost.. nici nu pot sa pronunt cuvantul.. a fost... rapit.

"Rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.. rapit.. rapit..rapit.. rapit.. rapit.."

12 luni.Where stories live. Discover now