BÖLÜM 2

39 1 1
                                    


Bugün çok kötü bir sesle uyandım. Ne biliyor musunuz? Alarm sesiyle. En sevdiğim müziği koymuştum artık en sevdiğim müzikten en nefret ettiğim müziğe dönüştü. Ağlamak istiyorum,bana bunu yapamazlar ama ya. Nefret ediyorum şu okuldan! Sanki notlarım da çok güzel. Allah'dan tatile az kaldı. Yoksa ben daha dayanamam. Bu nasıl eziyettir be! 

Bu arada ben Hira Nur. 16 yaşımdayım. Kitap  okumayı ve müzik dinlemeyi severim. Iıı aklıma başka bir şey gelmedi. Geldikçe söylerim. 

Bugün servise bindim (e yani okul için servis gerek bende  saçmaladım).Kulaklıkla müzik dinliyordum. Cam kenarında oturuyordum, dışarı dalmıştım. Camda birinin yansımasını gördüm. Dikkatli bakınca bu kişinin Denizhan olduğunu fark ettim. Hemen yüzümü kapadım. Beni bu çirkin halimle görmemeliydi. Yoksa dalga geçerdi. Tam yanımdan geçerken yüzümü kapadım. Ne kadar şanslıyım ki (!) kulaklığın kablosu koluma dolanmış. Bende elimi yüzüme götürdüğümde kulaklık, telefondan çıktı. Chicken Song dinliyordum. Rezil oldum. Herkes müziği duydu ve bana bakıp gülmeye başladılar. En kötüsü Denizhan'ın bakmasıydı. Allah'ım bu kadar tatlı çocuk mu olur? Sen yakışıklısın bari gülme.

Denizhan'la ilkokuldan beri aynı sınıftayız. Onu tanıdığımdan beri hep kızların yanında. Bu yüzden kızlar ona hasta. Ben ona hasta falan değilim ama yine de tatlı çocuk. 

Okuldayız ve herkes benimle şuan dalga geçiyor."Ne var komik ve eğlenceli şarkı dinliyorsam? Bu da benim özelliğim. Belki üzgünüm de gülmeye çalışıyorum Allah Allah ya! İyi de size ne? Sanki hiç komik şarkı dinlemediniz!" O anda "Gerizekalılar!" diye bağırdım ve içeriye edebiyat öğretmeni girdi. Dediğimi duymuştu galiba. Of of, daha güne yeni başladım ve rezil oluyorum!  Öğretmen bana baktı, ben öğretmene baktım. Gülümsedim ve öğretmen yanıma geldi. 

-Hira!

Allah Bismillah kesin dediğimi duydu!

-Efendim hocam ^^

-N'apıyorsun sen!

-Oturuyorum hocam siz n... Özür dilerim hocam"

Yine mi? Ayağa kalkmayı unuttum. Bravo bana!  Denizhan'a baktığımda bana gülüyordu. Ve dayanamayıp bir kahkaha attı. Öğretmen Denizhan'a baktı. İkimize kızgın kızgın bakıyordu.  

"Gidin ve bahçeyi temizleyin!"


Hayıııııııııııııııııııııııııııııııır. Ama istemiyorum. Denizhan bana kızgın kızgın bakmaya başladı. Ve öğretmen bizi dışarı attı. 

Denizhan: -İyi mi dersten atıldık!?

Ben: - Niye güldün ki sende? Senin yüzünden atıldık! 

Banka doğru yürüdü. Bende Okuldaki en büyük ağacın altına oturdum. Kitabımı ve kulaklığımı çıkardım. Okuyup dinlemeye başladım. Saçımı salık bırakmıştım. Önüme geliyordu. Denizhan saçı uzun olduğu için saçının üstünü lastik tokayla bağlıyor genelde. Belki onda lastik toka vardır. Bende dayanamadım lastik toka istedim.

Ben: -Hey Sevimsiz!

Etrafına baktı.

Denizhan: -Bana mı dedin?

Ben: -Senden başka sevimsiz mi var? Bir şey soracaktım. Lastik tokan var mı?

Denizhan: -Var.

Arkasını döndü. Bu neydi şimdi?

Ben:- Verebilir misin?

Denizhan: -Bak bir tane kaldı. Kaybetme çıkışta alırım.

Tokayı fırlattı. Ne oldu biliyor musunuz? Çimenlerin arasına kaçtı. Yeşil renkti zaten. Bana tekrar kızgın kızgın baktı. 

Ben: -Teşekkür ederim. Ama keşke çimlere vereceğini söyleseydin. 

Fazla takmadı beni ve tekrar önüne döndü. Bende tokayı aramaya koyuldum. 15 dakikadır arıyorum ama bulamıyorum. En sonunda yardım istedim. 

Ben: -Bulamadım of! Sen ara!

Çimenlerin arasına bi 5 saniye göz gezdirdi. Elini çimenlerin arasına uzattı ve tokayı buldu. Bu nasıl yetenek. Her neyse tokayı taktım. Toka bile erkek parfümü kokuyor. Ama çok güzel kokuyor ya. Saçımı ördüm ve tokayı bağladım. Kitabımı okumaya devam ettim.




*Resimdeki Denizhan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Resimdeki Denizhan




*Arkadaşlar müzik, Hira'nın dinlediği müzik. Bu arada beğendiyseniz votelemeyi unutmayın. İlk kitabım. Amatör olabilirim ama zamanla  inşallah iyi olurum. :))






Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bay Sevimsiz'e MektuplarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin