2

20 0 4
                                    

Οταν γυρισα σπιτι ηταν αργα.Δεν επρεπε να με ακουσει ο πατερας μου.Επαιζα με την φωτια και το ηξερα ομως δεν μπορουσα να κανω αλλιως.τον ηθελα πολυ τον Φωτη,παρα τους διαφορετικους κοσμους μας.Εκλεισα σιγα την πορτα πισω μου,και τα καταφερα να μην ακουστω καθολου ομως με προδωσαν τα κλειδια μου που πεσαν απο τα χερια μου στο πατωμα.Τα μαζεψα με την ελπιδα να μην εχει ακουσει τιποτα ο μπαμπας αλλα καθως γυρισα αποτομα....

-Που ησουν τοσο αργα;

-Μπαμπα με τρομαξες..

-Με συγχωρεις ομως οφειλεις να μου δωσεις καποιες εξηγισεις..

-Μπαμπα δεν ειμαι μωρο πια..

-Ναι ομως για μενα....

-Ναι ξερω,θα ειμαι το μωρο σου για παντα..ομως μπαμπα δεν μπορεις να με ελεγχεις συνεχεια..κατανταει κουραστικο,δεν βρισκεις;

-Πφφφ....

-Μπαμπα..αστο.απλα σου λεω απο τωρα,δεν υπαρχει κανεις στην ζωη μου...κανεις που να αξιζει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ την προσοχη μου.

-Μεγαλωνεις Λινα μου..και δεν μπορω να το δεχτω..

Ειπε γελωντας.

-Παμε για υπνο μπαμπα..

Του ειπα χαμογελαστη.Την επομενη μερα που ξυπνησα τον βρηκα κατω στην κουζινα να με περιμενει πινοντας τον καφε του.το τραπεζι μας ηταν στρωμενο και μου ειχε φτιαξει πρωινο.Παραξενευτικα για να πω την αληθεια.

-Μπαμπα;δεν εισαι στο γραφειο σημερα;

-Σημερα ειπα να κατσω λιγο να δω το κοριτσακι μου.Να συζητισουμε και καποια πραγματα.

Ειπε με ενα σκεπτικο κ θλιμενο υφος.Οταν επερνε αυτη την εκφραση ηξερα τι επροκειτο να πει.

-Μπαμπα..παλι για την μαμα;

Η μητερα μου ειχε πεθανει πριν 4 χρονια,οταν ημουν 18 χρονων.Ηταν ατυχημα.Επεσε απο τις σκαλες και δεν την προλαβε κανενας.

-Ναι αγαπη μου..θυμασαι;

-Τι να θυμαμαι;εννοειτε πως θυμαμαι,εκει ημουν..

ειπα πινοντας μια γουλια απο τον καφε μου.

-Θυμασαι κοριτσι μου οταν προσπαθησες να αυτοκτονησεις;

Ειπε με ενα συγχισμενο βλεμμα.Η αληθεια ειναι θυμαμαι οτι προσπαθησα οντως.ειχα τυψεις για κατι.με πηγαν στο νοσοκομειο και μερικα πραγματα απο το παρελθον εχουν σβηστει μονα τους πλεον μετα που ξυπνησα απο το κωμα.ο πατερας μου ειπε οτι καποια ατομα που δεν θυμομουν μετα που ξυπνησα τα εχει διωξει απο την ζωη μας ηδη.για να το λεει βεβαια ολο και κατι ξερει,θα ειχε τους λογους του.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 11, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Δεν θελω να σε χασω.Where stories live. Discover now