Topuklu ayakkabılarımın sesiyle toplantı odasına geçtim.Yine geç kalmıştım ama çok umursadığım söylenemez.
İçeriye girdiğimde her zamanki gibi erkeklerin ağızları düştü.Onlara bakıp göz kararı seçtiğim yakışıklı olanlara göz kırptıktan sonra patron koltuğuna oturdum.
Ben Dolunay.22 yaşında biricik babam Ahmet Dağhan ve annem Derya Dağhan 'in kızıyım.Babam benim sorumsuzlugumu görüp zorla Daghan holdingin başına geçirdi ama benim bunun altında kalmak gibi bir derdim yok.
Arkadaşlarım benim havalı biri olduğumu söyler.Koltuğa oturduktan sonra bana bekleyen çalışanlarıma seslendim:
-Bugün boşsunuz.İstediginizi yapın,deyip şaşkın olarak bıraktığım suratları önemsemeyip dışarı çıktım.Dışarıçıktıktan sonra özel odama geçip masaya ayaklarımı uzattım.Eteğimin açılmasını umursamayıp telefonu kurcaladım.4'e doğru canım sıkıldı ve karşıdaki kafeye gittim.Yeşil eteğimi biraz daha kısalttıktan sonra içeri geçtim.
Amacım hesabı bedavaya getirmekti.Masaya oturdum ve garsonu çağırdım.İyi,pek fena değildi.Yanıma geldikten sonra bacak bacak üstüne atıp eteğimin biraz daha acılmasını sağladım.
Garsona gülücük atıp yerime iyice yerleştim.Garson büyülenmiş gibi baktıktan sonra kekeleyip sordu:
-Ne...ne alırdınız hanımefendi?
Gülümseyip cilveyle karşılık versim:
-Mantar soslu makarna ve latte alayım,dedim.
Adamın suyu düştü resmen.Adam siparişleri vermeye giderken ona tiksintiyle baktım.Siparişleri getirip yemeğimi yedikten sonra hesabı istemeye geldi.Ona elimle gel işareti yaptıktan sonra onu tuvalete çektim.
Duvara ittirdim ve yavaşça dudaklarına yaklaşmaya başladım.Tam onu öpecekken kulağına üfleyip konuşmaya başladım:
-Hesabı ödemesem olur mu?, diyerek cilveyle konuştum.Başı
dönmüş gibiydi.Kekeleyerek:
-Ta..tamam
Gülümseyip sinsice yanından uzaklaştım.Spor arabama binip evimize gittim.Eve girdim ve hizmetçilere dil çıkardıktan sonra odama geçtim.Akşama kadar the vampire diaries izledim.Damon'a hastaydım yaaa.
Masmaviş gözleri var.Hizmetçimiz yemeğe çagırdıktan sonra salınarak asağıya indim.Masaya oturduğumda babama yapmacık bir gülümseme yolladım.
Babam otoriter bir sesle:
-Bugün holdingte hiç çalışmamızsın üstüne üstlük çalışanları da boş bıraktırmıssın,dedi tehlikeli bir sesle.Hadi bakalım kavga başlasın.Merhaba arkadaşlar.Bu bizim yazdığımız ilk hikaye.Bu hikayeyi iki kişi yaziyoruz.İlk başta bu hikayeyi yazmaya karar verdiğimizde kendimizi salihlinin taşlarindaki kazanan erkek tipi gibi hissetmistik ama sonradan bizim de hikaye yazabilecegimize ihtimal verdik ve ileri pegasusun bizim ayaklarimiza kapanacagini umuyoruz:)