Tanıtım: Dolunay ve Gece

30 2 0
                                    

"Sevgilim,biliyosun bu gece dolunay var,birlikte izlemeliyiz,her zamanki gibi" dedi kız Gece'nin muhteşemliğine bakarak ve ona "hadi gel benimle" diye fısıldayarak kolundan tutup sürükledi.Aynı zamanda Gece de halinden çok memnun gözükerek bir kahkaha patlattı.Yıldızları izlemek baya bi hoşuna gidiyordu.Kafasının içindekiler gökyüzüne bakınca kayboluyordu adeta,ya da o öyle sanıyordu.Sanki; gökyüzündeki her bir yıldız onun kafasındaki karmakarışık, saçmasapan düşünceler ve duygulardı.Ama bu, olamazdı.Son zamanlarda hissedemiyordu artık.Giderek duyguları azalmıştı,bunun farkına daha önceden varmıştı.Fakat;şimdi ise yok olmuşlardı.Bu yüzden duygularını yok sayarak,düşünceleri olarak kabul ediyordu yıldızları sadece.Sonra bulutlar geliyordu,onları temizliyordu,yıldızlar yok oluyordu teker teker,gökyüzünün rengi açılıp değişiyordu,beyninin içi başka bi renge giriyordu birden.Daha sonra güneş doğuyordu,çünkü sabaha kadar uyuyamıyordu.Tek başına öylece gözlerini havaya dikip bekliyordu,sadece bekliyordu,her gece.Oysa yalnız beklemek hoşuna gitmiyordu.Derken;yalnız olmadığını fark etti adının seslenmesiyle.

"Öngay,sevgilim,aslında sana söylemek istediğim bişey var" dedi Gece,o tuhaf çocuk.

"Dalmışım siyah,kusura bakma söyleyebilirsin hemen şimdi,dinliyorum seni"

"Be-benim..Benim"

"Evet,senin"

"Benim,sü-sürem,doldu."

"O da ne demek ?"

Aslında Öngay ne demek istediğini gayet iyi anlıyordu,fakat bunu kendine itiraf edemiyordu,içindeki yaklaşan acının ve tehlikenin verdiği hissi anlamazdan gelerek bastırıyordu.

"Bak,sana söylemek istediğim şeyler var."

"Evet,dinliyorum seni." Artık kendini olucaklara hazırlamıştı.

"Ben gidiyorum ve beni bidaha göremiceksin çünkü;bunu bidaha yapmıcaz bu seferki dolunayı kendin izle,üzgünüm,ama bunun böle olması gerekiyor."

"Gece,neler saçmalıyorsun, anlayamıyorum"

"Anlamıyosun değil,anlamamazlıktan geliyosun."

"Sen benim en değerli varlığımsın."

"Hayır,bak; ikimizde bunun olmiyacağını biliyorduk.Gerçi ben biliyordum sadece sense hiçbirşeyin farkında değildin.Tekrardan üzmemeye çalıştım seni belki geçmiştekileri unutursun diye.Ama olmadı,yapamadık.Affet lütfen.

"Geçmişimiz derken Gece?Biz seninle gayet mutluyduk herzaman.Herneyse herşey senin istediğin gibi olsun eğer mutlu olmadıysan benimle,bensiz de mutlu olma.

Tekrar mutluluklar..."

Dolunay ve GeceHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin