Kız kardeşimin şizofren olduğunu yeni öğrenmiştik.Sevgilim benim yanındaydı ama üzüntümü en az benim kadar anlaya biliyordu. Çünkü onun kardeşi de uyuşturucu kullanıp herkesi öldürüyor öldüremediği kişileri dolandırıp bütün servetlerini ellerinden alıyordu.
Bir akşam bahar aşkıtellamla bara gitmeye karar verdik .Ve gittik orada o 5 şişe ben 7, 8 şişe bira içtik. Tam arabaya binerken ikimizin kollarından bir kişi tutuyor o kişi de sevgilimin erkek kardeşinin arkadaşları bizi kendi arabalarına götürüp kaçırmaya çalıştılar içimize korku dolmuştu.Korkudan hiç bir şey düşünemiyorduk.En sonunda kendimizi topladık ve onlar sigara almaya gittiler vo o arada ben çantamda olan bütün çivileri çıkardım ve arabadaki gizli bölmeye koyduk.Ve geldiklerinde sigara kutusundan birertana sigara aldıktan sonra sigara kutusunu gizli bölmeye koymak için kapağı açtılar ve bütün çiviler yüzlerine girdi ve ağır yaralandılar "ben biz biz biz ne yaptık" diyerek ağlıyorduk ben "ben baha can a ne diyicem bana cevap ver bahar dedim bahar şoka girmişti ve konuşamıyordu.ve yarın okul vardı baha bunları bana sorarsa ben ne diyicektim?Ne yapacağımızı şaşırmıştık.Baharında sevgilisinin en yakın arkadaşıydı onun da oyüzden pisokolojisi bozuktu ilk baştada en çok ama en çok sevdiği dedesinin beyninde en azından 1 yıldan beri beyninde tümör olduğunu saklamışlardı.Neyse eve gidip yatmıştık Baharda bizde kalmıştı beraber deptesyon time yaptık.Neyse sabah oldu ve hem Bahar ın hem benim sevgililerimiz bize okula gelir gelmez "kardeşimin ve en yakın arkadaşımın hali ne?" dediler.Merhaba arkadaşlar umarım kitabımın 1. Bölümünü beğenmişsinizdir.
Sizleri seviyorum bir dahaki bölümde görüşmek üzre😉😉