Sabahlamıştık ve okula gidmek için hazırlanıyorduk.Ve okula gelmiştir tam 03:50 saatlik yoldan gelmiştik ve hâlâ şoktaydık.baha bana "olanlardan haberin varmı dedi?"ben"ne haberinden bahsediyorsun ne demeye çalışıyorsun ?""nemi demeye calışıyorum işte bunu kardeşim öldü diyorum!!!simdi ne demeye çalıştığımı anladınmı?"iyi tmm ben şu anda dün akşam düşündüklerinden daha bir emin oldum""neymiş o"ben ilişkimize biraz ara verelimmi ?" dedim " tmm nasıl istersen öyle olsun sana iyi gelecekte neden olmasın peki görüşürüz""tmm bay bay "Ve okulda bana dik dik bakıyorlardı gittim birisinin yanına "niye bana dik dik bakıyorsunuz noldu ilk defamı görüyorsunuz hiçmi ilişkisine ara veren insanlar görmediniz he soruyorum size hiçmi görmediniz he cevap versenize tmm ben şu anda anladım sizden birşey olmaz dedim"
Ve arkadan bir kişi gelip bana vurdu ben ona vurdum ve en ağır tokatımı attım ve üstünden kalktım.Lanet gün bitti ve eve geldim direk duşa girdim ve soğuk suyu açtım ve ben soğuk suda yıkanmayı severim ve ondan sonrada hasta olduğum için okula gidipde o meymeletsizlerin yüzünü görmüyorum ve bu yüzden hasta olmayı çok seviyorum.sabah olmuştu aşağı indim morelim bozuktu herkes bana dik dik bakıyordu ben onların yüzüne dahi bakamıyordum...