Son Yalnzlık-part 3

150 17 9
                                    

Hatırlatma:Aşağıdan koşarak biri geliyordu,gözüm yağmurdan dolayı iyi göremiyordu.Ve geldi tentenin altına girdi.Ve şunu dedi:

-Merhaba!

.

Çok şaşırmıştım,benim yaşımda görünüyordu:

-"Merhaba"dedim.Ama tabi ki yine korkuyordum,titremeye başladım,nedense biriyle ilk tanıştığım zaman böyle olur,dizlerimi tutmak zorunda kaldım.O da bunu farketmiş olmalıydı

-Dizlerine bişey mi oldu?

-Ha-hayır.

-Emin misin?

-Evet!dedim gülümsemeye çalışarak.

-Peki,ben buraya ailemle taşındım,ya sen?Burda mı oturuyorsun?

-Evet,burda oturuyorum.Hangi bloktasınız?

-2. Bloğa taşındık

-Biz 3. Bloktayız yakın yani.dedim gülümseyerek,çok heyecanlanmıştım o benim arkadaşım olabiliridi sanırım.

-Adını sormayı unuttum.dedi gülerek.

-Adım Rüzgar,senin adın ne?

-Ne güzel bir isim,benim de Deniz.

-Senin ismin de güzel tanıştığımıza sevindim.

Yağmur azalmıştı ve benim yanaklarım kızarmıştı,hemen eve gitmeliydim.Böyle görünemezdim.

-Yağmur azaldı zaten,benim hemen eve gitmem gerekiyordu...

-Tamam,ben de gitmeliyim görüşürüz.Bu arada pijaman güzelmiş.

Dedi gülerek ve koşarak gitti.Ben de biraz bekledim ve gittim.Annem daha uyanmamıştı.Balkona çıktım bir sandalye çekip oturdum.Uzaklara daldım.

-Günaydın!

Annem uyanmıştı demek.Babam zaten işe çoktan gitmiştir.

-Günaydın.

-Ne oldu iyimisin Rüzgar üzgün gibisin?

-Yok iyiyim annecim,sabah işte daha tam uyanamadım.

-Sevindim,o zaman kahvaltıyı hazırlarmısın?

-Tabi ki.

Kahvaltıda pek konuşmadık,ben bitirdim ve:

-Afiyet olsun,annecim bişey sorabilirmiyim?

-Ah,ne istiyorsun acaba?

-Şey...

-Hadi oğlum söylesene.

-Deniz kenarına gidebilirmiyim?

-Tabi ki gidemezsin,orası ıssız bir yer başına bişey gelir sonra!

-Anne ama sabah,yani bir şey olmaz.

-Hem zaten tek başınasın ne yapacaksın orda?

-Biraz dolaşacaktım.

-Maalesef gidemezsin sitede dolaşabilirsin ama.

-Of,anne.Tamam ben de sitede gezerim

-Tamam ona izin verebilirim.

Üstümü değiştirdim ve hemen dışarı çıktım.Havuz kenarına oturmaya gittim.

Annem izin vermiyorsa ben de gizli gizli gidebilirdim.Balkondan görünüyormu diye baktım.

Sanırım içerdeydi,işi vardır herhalde.Balkona dikkat ederek deniz kenarının girişinden geçtim.Aşağıya doğru merdivenlerden indim,sonunda gelmiştim özlemiltim bu yeri.

Annem bana tek başıma gitmeme izin vermezse ben giderim bu yere.Yürümeye başladım.

Bir yandan da düşünüyordum,acaba Deniz benimle arkadaş olurmuydu diye,benimle kimse arkadaş olmazdı ki!Eminim benle arkadaş olmaktansa daha havalı biriyle arkadaş olurdu.Onun yararına olur zaten.Ne yapabilirdim ki.Ben yalnız başıma mutlu olmalıydım,telefonumu neyse ki yanıma almışım,mesajlara baktımacaba kaç mesaj vardı:0.Gerçekten komik bir durumdu.Ezik olduğum belliydi.Benim yaşımdakiler mesajlaşma hastası olurken,ben burda dolaşıyordum tek sevineceğim şey buydu.Neyse ki mayomu giymişim havuza gittim.Havlumu yayıp,uzandım.Güneş fazla yakmıyordu.Ama üstüm şimdi sırılsıklam olmuştu!Kim bana su atmıştı.Kafamı kaldırınca onları gördüm:...

(Deniz erkek mi kızmı acaba ^^ tahmin edin size bırakıyorum,bakalım beğenicekmisiniz,bu bölümde daha çok süşünce vardı,üzgünüm.)

Son YalnızlıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin