O poveste de dragoste

179 4 2
                                    

     E sambata!Lumina vie a soarelui imi improspateaza camera cu raze calde si mangaietoare!Ma ridic cu greau din pat si ma indrept spre baie.Dupa 10 minute ies si cobor in bucatarie.Acolo,iubitul meu Harry ma asteapta cu un mic dejun delicos ala "MIE":doua oua ochi cu doua felii de sunca de casa,un pahar cu lapte dulce si bonus un trandafir in vaza primita cadou tot de la el.

-Oh,Harry!E minunat!Multumesc!si il sarut usor pe obraz.

-Nu am vrut ca printesa sa-si pregatesca singura micul dejun...,spune el grijuliu.

    Dupa ce mancam impreuna,eu merg in camera sa-mi aleg hainele de scoala.Imi iau un tricou turcoaz cu semnul "PEACE" pe el,niste blugi stramti si balerini turcoaz sa se asorteze cu balerinii.Cobor repede scarile,si o vad pe mama fericita,dar nestiind de ce.

-Marry,eu si tatal tau,care este la serviciu,vrem sa-ti oferim un mic cadou fiindca ai intrat la cel mai bun liceu din oras!O vacanta in Hawaii alaturi de familia lui Harry!Ce zici??

-Mama,este cel mai frumos cadou care o fata de 16 ani il poate primi!!Va iubesc mult pe amandoi!!Sa-ti transmiti asta si tatei.Ma grabesc,intarzi la scoala!!Pe curand!!spun eu alergand spre usa.Abia asteptam sa-i spun vestea lui Harry.

   Dupa ce am intrat in masina,i-am spus vestea cea mare si lui Harry,care stia deja.Dar nu m-am suparat pe el fiindca stiu ca a vrut si el sa fie o surpriza special pentru mine.Am ajuns la scoala in timp record,ne-am dat jos din masina si am pornit spre poarta scolii.Acolo toata lumea ne astepta ca si cum am fii fost Brad Pitt si Angelina Jolie pe covorul rosu.Era aniversarea de 5 lini de cand suntem impreua!Noi am uitat complet de ea,dar tocmai scola unde invatam sa isi aduca aminte...greu de cruzut dar totusi adevarat!Amandoi ne-am bucurat mult!Am intrat in scoala si le-am multumit tuturor de surpriza.Dupa prima ora,am fost invitati in sala de spectacole a scolii,unde a avut loc petrecerea.Acolo Harry a...

Pun continuarea maine!!Imi cer scuze ca am scris putin,dar nu prea am inspiratie!!!

                                                                                                                 Daria2013!!

O poveste de dragosteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum