Acolo Harry a uitat de faptul caera foarte multa lume si m-a luat de mana,apoi am dansat impreuna un vals lent si romantic.A fost ceva de neuitat... Dupa ce pauza s-a treminat,am mers cu totii la ore.Am avut ieri un examen la matematica si azi ne dau rezultatele.Am emotii mari.Intra profesoara in clasa,si incepe sa ne dea lucrarile;vine spre mine,imi da lurcarea...Am luat 10+!!Sunt asa de fericita!Dupa ore am mers cu masina lui tata de data asta,fiidca Harry avea meci la baschet.Cand am ajuns acasa le-am spus parintilor de nota de la examen si s-au bucurat mult!Apoi am mers sa fac un dus rece,fiindca afara era foarte cald.Am luat pranzul si atunci a venit si Harry.A mers si a facut un dus,apoi s-a pus in pat,era extenuat!M-am dus si eu langa el,si am adormit amandoi.
Cand m-am trezit,Harry era langa mine in boxerii care eu i-am dat de ziua lui,iar camera era aranjata frumos,cu lumanari si petale de trandafir.Ma gandeam:"Ce vrea sa facem??".M-am uitat la ceas;era deja ora 19:30.Apoi l-am intrebat:
-Ce vrei sa facem?Vad ca camera este aranjata frumos...!
-Pai...Vro-vroiam sa avem o noapte romantica impreuna!
-Asa devreme?!Abia avem 16 ani!!
-Stiu,dar este aniversarea nostra si vreau sa fie o zi speciala.
-Nu stiu,mi-e teama!!
Apoi ma ia de mana si incepe sa ma sarute pasional.Eu m-am lasat dusa de val si am inceput sa ma fatai in pat,in timp ce Harry a inchis usa de la dormitor.Dupa aceea a venit inapoi in pat si a continuat sa ma sarute de data asta si mai pasional.A incercat sa-mi de atricoul jos,dar eu nu l-am lasat.Mi l-am dat eu singura,la fel si blugii.Dar sutienul si chilotei nu i-am dat.bine,ce a urmat nu vreau sa povestesc,e prea intim.
Dupa 3 saptamani,am avut banuieli ca as putea fii insarcinata cu Harry,asa ca am facut un test de sarcina!!Chiar sunt!!Ce le voi spune parintilor??Asa ca i-am spus imediat lui Harry.El s-a panicat la inceput,dar apoi a inceput sa se bucure.I-am explicat ca nu e timp de fericire,fiindca este o situatie grava.Asa ca am mers impreuna la un ginecolog fara ca mama si tata sa afle.Doctorul de acolo a spus ca sunt insarcinata in 2 saptamani.Apoi am mers acasa si mama a...
Sper ca v-a placut pana acum!!Pun continuarea vineri,ca sa o poata citi mai multa lume!!
Daria2013!!