YB-2

25 1 1
                                    

Bugun kizlarla alisverise gidecegiz Beyzanin en sevdigi sey ama sorun olansa Alev sorun cikardi. Cunki dolabimizda yeterince kiyafet varmisda ama banane alisverisi seven bi kiziz

"Alev bak kankacim nolur yaa"

"Bak Alevcigim hadi yaa"

"Tamam lan tamam yeter ama bir sartla"

"Tamam sartin ne?"

"Benim arabamla gidicez ve ben kullanicam"

"Tamam sen kullan yeterki gidelim."

En sonunda ikna etmisdik hayirlisiyla yola ciksaydik iyi olurdu. Cunki Alevi kizdirirsak sonumuz iyi olmazdi.

Alev'in ağzından:

Sonunda kabul etmisdim ama etmesemiydim bilmiyorum ama korkuyorum eger hayir demezsem basimin etini yerlerdi. Ilk defa birinden korkuyorum. Herneyse gelmisdik alisveris merkezine arabayi parkederken birden melis ciglik atti. Bakdigimda karsimda 3 adet meteor duruyodu. Bi dakka o benim abim deilmi? Dur bi korkutayim ueheuheueue. Kornaya basmamla ucu birden zipladilar. Biz tabi kahkaha atmaya basladik. Ee ne yaparsin gun intikam vakti. Yan tarafda duran sopayi aldigim gibi kosmaya basladim. Ne benimde icimde bir adet velet var. Hihihii abim beni gormesiyle sinir dolu bakislar atmisdi ama ben korkmamisdim. Arabaya bindigim gibi park ettim. Kizlarla beraber alisveris merkezinin icine girdik. Isde simdi sicdik abim karsimda bana siritarak bakiyodu.

"Merhaba sevgili kardesim."

"Merhaba sevgili abicigim."

Isde simdi sicmisdim ama tek bi sorun var. Cunki Beyza abime asikdi. Simdi sicdik ama olsun yakinlasirlar bari dimi. Bu arada abimin bakislari cok guzel bakiyo beyzaya ben bunlari yakinda sevgili yaparim. O sira yanindaki Aras adli cocuk konustu:

"Kizlar bizde sizle gelelim isterseniz."

Hemen atlamisdim.

"De get bi yaa." Diye cikistim. Morali bozuldu. Ee bu devird Alev Tas kolay yetismiyor.

Melisin agzindan:

Ah su Alevin bakislarini hic sevmedim dovmesse cocugu iyi o sira beyza durttu kolumu.

"Kanka Aleve dikkat et sicmasin cocugun agzina."

"Ss hersey olabilir sessiz."

O sira o soguk ses duyuldu.

"Ne konusuyonuz lan siz."

Hsskdr alev konusdiklarimizi duymus.

"Hic bisey sevgili kankacigim." Kahretsin kekeleyerek konusdum.

"Niye yalan soyleme geregi duydun bana!" Diye bagirdigda acayip tirmisdim.

"Ne yalanani ayol." O sira tekrardan bir bagirti koptu.
Isde simdi sictim.

"Bana cevap ver MELİS!" Diye bagirdi sicdm .s

"SENLE ILGILI OLDUMU!" bende bagirmisdim sinirlerime hakim olmam gerekiyordu. Hemde hemen yoksa sinirden patlarim. O yuzden karsimda bi kikirdama duyuldu. Bakdigimda Alev guluyodu Alev hatta kahkaha atiyodu inanmiyorum *-* .

"Aferim benim kizima"

Sasirmisdom hemde fazlasiyla inanmiyorum Alev cok zor gulerdi. Hemde tanimadigi kisilerin yaninda hic gulmezdi o sira agzimdan tek bi cumle cikmisdi.

"Ne" demisdim sadece

"Hadi alisverise baslayalim" bunu diyenmi alevdi oha eski alevimi geri verin hemde hemen.

"T-tamam" kekelemismiydim oha

Ben 5 mini sort 8 kot sort 8 mini etek 6 elbise 2 mayo bunlari almisdim.

Beyza 6 mini sort 9 kot sort 5 mini etek 6 ayakkabi 4 elbise 1 mayo bunlari aldi.

Alev 2 mini sort 3 kot sort 8 mini etek 2 spor ayakkabi 9 mayo bunlari aldi inanmoyorim ilk defa bu kadar cok almisdi.

Sinemaya gittik bugun bizde kalcaz. Ve pijama partisi yapcaz yastik savasi falan derken buyuk bir uykuya daldik hepimiz cok iyi uyumusdum.
_________
Arkadaslar bu benim ilk hikayem ve kisa olmus olabilir ama olsun
Medya:Melis

YAZ BELAM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin