Part #1

7.7K 509 71
                                    

ျပဴးက်ယ္လံုးဝန္းေသာ မ်က္လံုးတစံုနဲ႔အတူ အရွိန္ျပင္းစြာရြာေနတဲ႔မိုးကို ထိုးေဖာက္ႀကည့္ေနရင္း Kyungsoo တေယာက္ သူ႔ဒူးေခါင္းကို စိတ္မရွည္စြာနဲ႔ရိုက္လိုက္မိသည္ ! car ရဲ႕ေလကာမွန္ေတေပၚ အဆက္မျပတ္ ျပင္းထန္စြာရြာက်ေနတဲ႕မိုးေႀကာင့္ ကားေရွ႕မီးကိုေက်ာ္လြန္ပီး အရာရာကိုျပတ္သားစြာျမင္နိုင္ဖို႔ခဲယဥ္းလြန္းလွတယ္ေလ ! မဲေမွာင္အံု႕မႈိင္းေနတဲ႕ March လရဲ႕ညေနခင္းကို သူစိတ္မရွည္စြာနဲ႔ပဲ သက္ျပင္းခ်မိပါသည္ ! ကားေမာင္းေနတဲ႔ သူ႔အစ္ကို Myungsoo က kyungsoo ျဖစ္ေနတဲ႔ပံုကိုရယ္ရင္း...

" စိတ္ေအးေအးထားပါ kyungsoo ရယ္ မင္းလဲဒီစိတ္နဲ႔ပဲ ႐ူးေတာ့မယ္... ေက်ာင္းသြားဖို႔ကို အဲ႔ေလာက္စိတ္လႈပ္ရွားေနတဲ႔သူကိုငါမေတြ႕ဖူးဘူး "

" ဒီေက်ာင္းကတျခားေက်ာင္းနဲ႔မတူဘူးေလ hyungရဲ႕ "

သူ႔အစ္ကို ေျပာစကားကိုတံု႕ျပန္ပီး car ရဲ႕ လည္သာခံုမွာ စိတ္ျငိမ္ေအာင္ျပန္အနားယူထိုင္ရင္း Kyungsoo ေတြးလိုက္မိသည္ !

သူ႔ရဲ႕စိတ္ကို ခပ္ေပါ့ေပါ့ေနတတ္တဲ႔ သူ႔အစ္ကိုလံုးဝ နားလည္ႏိုင္မွာမဟုတ္ေပ....

" ကြ်န္ေတာ္ ဒီေက်ာင္းကိုတတ္ရဖို႔ နွစ္ေတြအမ်ားႀကီး ႀကိဳးစားခဲ႔ရတာ "

highway လမ္းမထက္ကားေမာင္းေနရင္း ေျပာလိုက္တဲ႔ Kyungsoo စကားေႀကာင့္ MyungSoo မ်က္လံုးေတ သူ႔ညီဘက္လွည့္ကာ...

" ငါသိပါတယ္ kyung, မင္းရွင္းျပဖို႔မလိုပါဘူး မင္းလိုမ်ိဳး စာႀကိဳးစားသင့္ေႀကာင္း ဆံုးမစကားကိုပါ ေဖေဖ နဲ႔ ေမေမ ဆီက ထပ္ခါတလဲလဲ ၾကားရတာလဲ ငါၿငီးေငြ႔ေနပါျပီ "

Myungsoo မ်က္ႏွာကို ႐ႈံမဲ့ရင္း ဆက္ေျပာသည္...

" မင္းစာေတြပဲ ႀကိဳးစားမေနဘူး ဆိုရင္ခုေလာက္ဆို ေကာင္မေလးတေယာက္ ရေလာက္တယ္ "

Kyung Soo သူ႔အစ္ကိုစကားကို လက္မခံႏိုင္... အမွန္ေတာ့အခုခ်ိန္မွာ စာႀကိဳးစားတဲ႔သူ႔ အတြက္အေဝးဆံုးအရာက ေကာင္မေလးေတပဲ ဆိုတာ Kyungsoo သိသည္..

" ကြ်န္ေတာ္ဒီလိုသာ စာမႀကိဳးစားခဲ႔ဘူးဆိုရင္လည္း ဒီလို ထူးခြ်န္တဲ႔ scholarship ကိုရမွာမဟုတ္ဘူးေလ "

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Progressive EducationWhere stories live. Discover now