Harry pov .
Ii pregatesc. . . . . bine . . . .o rochie si e gata am primit si poza este superba si e marimea Selenei !
De unde stiu?Stiu ca am intrat la ea in camera adica am rugat-o pe Ariana si mi-a dat voie si am luat o rochie de seara de-a Selenei. Sper sa-i placa , dar acum trebuie sa ies din spitalul asta nenorocit. Si am auzit mai devreme ca Selena si-a luat masina ei pina aici. Sunt curios ce masina are ! ? Ok strig doctorul si vine la mine :
-Domnule doctor cind voi putea iesi din ghearele adica din salonul mortii ...ups spitalului ! ?
Selena incepuse sa rida ce imi place zimbetul ei , imi place sa o privesc si sa o admir dintr-o parte cind ea nici nu stie ca ma uit la ea.
-Domnule Harry . .
- Domnisorul Harry nu am sotie si nici copii vezi pe undeva sotia mea , nu deci nu am!
-Ooo ma scuzati am crezut ca doamna pardon domnisoara aia frumoasa este sotie dumneavoastra ! Si imi face cu ochiul. Stai ce a zis ca sotia mea adica amica mea e frumoasa . . . . ok il bag in pamant , dar daca stau si ma gindesc nu voi putea sa imi petrec viata alaturi de Selena. Cu toate ca ea nu stie ca eu o stiu de vreo 3 ani si tot eu am urmarit-o angajind oameni sa o spioneze si tot eu sunt ala care a inscenat crima aia si tot din vina mea ea este aici cu mine . Stiu ca daca ias spune nu ar reactiona frumos deloc , dar las' ca totul se va rezolva cu timpul !
-Ok deci cind ies ! ?
-Ati facut toate analizele care sunt bune si va putem externa ! La revedere !
Uraaaaaaa libertate am scapat din ghearele mortii . . . . adica din salonul spitalului !
Selena pov .
Mai avem citeva zile si iesim in vacanta fiind vorba si de balul de Halloween deci eu cu Ariana deja suntem pregatite ! Il vad pe Harry ingindurat si vad ca se gindeste , dar nu vreau sa il intreb deci las-o de-o parte ! Se schimba cu mine in salon si pe mine nu ma deranjeaza deloc vazind privelistea frumoasa care erau patratelele lui Harry care , recunosc erau destul de vizibile . . . . . Mai am putin si o sa imi inghit propria saliva deci iesim pe coridor si mergem pina la masina mea . . . . Harry este surprins , dar ce a crezut ca sunt sarantoaca nu nu prea sunt deci lasa sa saliveze si el . . . :)
Ne urcam in masina si demarez in tromba lui Harry aparindu-i zimbetul pe fata ! Si imi spune :
-Opreste te rog in fata cladirii asteia asteaptama 5 minute am o chestie de rezolvat!
-Ok !
Stai ! Ce chestie are de rezolvat sau poate iarasi e ceva legat de mine . . . . Ok mai bine o sa il intreb saptamina viitoare.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ok inca un capitol ne mai auzim paaaa !* pwp *
CITEȘTI
Scoala de Corectie
FanfictionEa, este o fata pe nume Selena.Merge la o petrecere , dar nu va mai ajunge acasa , ci la scoala de corectie. Isi face acolo prieteni.Si bad boy-ul scolii de corectie , Harry, pune ochii pe ea incercind sa o puna in patul lui. O stie de trei ani ,a...