Yağmur dan '
Rüzgara kızgındım kuzenm ya Mert benim kuzenim. Kapı çaldığın da irkildim bu saatte kim gelir ya kapı yine çaldı korkuyorum Rüzgarda yok zaten ne yapcam ben ya aşşağıya inip kapıya doğru gittim. Delikten baktım her yer karanlık olduğu için kimseyi göremedim korkarak " kim o" dedim ses yok anahtar sesi geldi kapı dan uzaklaştım kapı açıldığında da Rüzgarı galırdım
derin bi nefes aldım.
İçeri girdi kapıyı kapattı ayakta duracak halı yok tu yanına gidip koluna girdim.
Bana baktı gözleri kıpkırmızı olmuş. " Beni affet be mavişim bi daha seni üzersem Allah belamı versin"
" Düzgün konuş Rüzgar "
" Konuşmuyorum Allah belamı versin çünkü ben seni çok üzdüm kırdım sen beni affetmezsen eğer bende kendimi affetmem " " Rüzgar ben seni affetmiyorum "
" Ya tamam hayvanlık yaptım o çocuğun senin kuzenin olduğunu bilmiyordum ama seni kıskandım "
Rüzgar beni kıskan mış "Ama Rüzgar ilk bu kim diye sorar insan dimi ya Mert benim kuzenim "
"Tamam özür dilerim hayvanlık ettim "
" Rüzgar bu seni son affedişim eğer bi daha bişey yaptığında özür dilersen affetmem "
" Tamam mavişim "
Bana sarılıp saçlarım dan öptü Rüzgar bana neden bu kadar iyi davranıyor ilk gün bana " sana bu evde kaldığın sürece eziyet edeceğim" dedi ama bi şey yaptığı yok beni ilk öptü zaman dan beri bana çok iyi davranıyor.◻◻◻◻◻
Bu gün hafta sonu ve rüzgar her zamanki gibi bende kalıyor değil artık beraber kalıyoruz.
Sabah. Saat 8 buçukta uyandım kalkıp elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim. Rüzgar salonda koltukta uyuyodu daha Rüzgara oda yapamadık üstüne bi battaniye bile almaya üşen miş ya yukarı çıkıp battaniye aldım.
Üstüne örttükten sonra nasıl giriyo ama battaniyenin altına salak insan yukarı çıkıp battaniye alır.
Mutfağa gidip kahvaltı hazırlamaya başladım.Yarım saat sonra kendime inanamadım benmi hazırladım bu kahvaltıyı ilk defa bu kadar güzel bir kahvaltı hazırladım.
Rüzgar'dan
Bu gün Yağmur un doğum günü küçükken de hiç unutmaz dım her doğum gününde hediye alırdım hepsinide büyük bi kutuya koyardı beni sevmezdi ama bana " arkadaşımsın diye saklıyorum" derdi ben hep ona Küçüklen Yağmurun deyişiyle karlı küre alırdım.
Benim de mavişim çok güzel bi süprizim var hem bu akşam ona her şeyi anlatcam ve onu sevdiğimi söyliycem.