4.bölüm

7.4K 230 28
                                    

Multi:merve

Artık merve'ye iyi davranıcaktım bayılmasında 1 hafta geçmişdi ve ben sadece hastanede görmüştüm onu benle görüşmek istemediğinden. Bi anda elimin titremesiyle irkildim Allah kimse yokda irkildiğimi görmediler telefonu açıp cırlamaları dinledim.

+yusufff çabuk gell bu salak kız delirdi...
+yusuffff yussuffumuuu getirrr banaaa (merve) bana yusufum dimeseyli mutlu olmuştum çok uzatmadan telefonun kapatıp arabanın anahtarı alıp çıktım

-

Yatağa bağlanmış merve'yi beklemiyodum irem bakınca pis pis sırıtıyordu. Iremi nazikce odadan kovduktan sonra öldürücü bakış atan merve baktım yavaşca ipleri sökerek ağzındaki bandı çekmemle feryat koparması bir oldu sinirle yüzme bakıp.
-sen...ALLAH'IN GAY'İ KALK GİT ODADAMDAN BURASI GAY ERKEKLER HAN DEĞ.. dudaklarını öpmemle bi anlık şoka girsede hemen geri çekilip tokadı yapıştırması bir oldu.
-piç,göt,yavşak sen kimsin lan sen kimsin gay... ALLAHIN GAYII.
ağlamaya başlamasıyla susturmak için hamla yapınca yataktan kalkıp
"Sakın" diye bağırdı.
-Sen gay'sın tamam mı? Sen mafya bi gay'sın. Sakın bi daha yanıma gelme sakın gelme ALLAHIN GAY'İ. Zoruma gitmişti bana dedikleri aklımda yankılandı dedikleri 'Allahın gay'i'
Sinirle belimdeki silahı çıkarıp başımın yanına koyup merve'ye baktım korkmuştu hemde çok.

+gidiyorum merve gidiyorum.tetiyi tam basıcakken
-DURR YAPMA GERİZEKALI... diyip ağlamaya başladı hızla yanıma gelip silahı elimden alıp yatağa fırlatıp sımsıkı sarıldı
+ben gay değilim...

MafyacıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin