GEVEZE

25 5 3
                                    

Sabahın köründe herkesi uyandırmak için cırlayan yurt müdürünün sesine kısılsın diye bin bir beddua ederek uyandım. Beddualarım tutmuyor
çünkü her sabah daha fazla cırlıyor bizim çatlak müdüre. Bir günde bırakayım uyusun çocuklar demiyor. Aman derse incileri dökülür zaten. Ben homurdanırken birden g9zlerim kapandı "senin olduğunu biliyorum Sahra beni bırak sabah sabah bu enerji nerden geliyor ben yataktan beş saatte çıkıuorum sen sabah ezanıyla hortluyon yani anlamıyom seni..." derken bir anda yataktan yuvarlandım ve çığlığı bastım. "Yine ters tarafından kalkmışsın Kader bir susmadın kızım ya anca homurdanıyon" Sahra ya ölümcül bakışlar atarken odaya cırlak müdüremiz girdi " Ne oluyor burada yahu Kader yavrum senin yerde ne işin var kalk çabuk hazırlanıp yemek haneye inmeniz için 10 dakikanız var " dedi ve çıktı."Kadın nefes almadan konuşuyor mübarek "dedim"Aynı sen gibi Kader" dedi ve gülerek kaçtı. "Ben yataktan atmanın intikamını alırım Sahra hanım görüşcez senle bir kere ben konuşurken nefes oluyorum "diye cırladım. Okul formamı üstüme geçirdim ve saçlarımı gelişigüzel başladım. Konverslerimi ayağıma geçirdim ve yemek haneye indim. Bu arada ben Kader 15 yaşındayım yetimhanede kalıyorum Sahra benim en yakın arkadaşım.Sahra elinde yemek dolu tabletiyle bana şirince gülümsüyerek kendini afettirmeye çalışıyor."Hiç boşuna şirinlik yapma Sahra " dedim ve yemek sırasına geçtim.Anlaşılan bugünde aç kaldık . 2-3 zeytin birazcık peynir bir de haşlanmış yumurta bunlarla karın mı doyaar? Yemeği alıp bizim her zaman oturduğumuz masaya doğru ilerledim. Sahra hemen bana yer açtı ama ben kaşlarımı çatarak karşısına oturdum. "Ufff Kader daha ne kadar trip atcan?" "Sahra trip kelimesine ne kadar kızdımı biliyon söyleme bir daha ben tavır yapıyorum ama artık yapmıyorum""Tamam Kaderimm canumm cicumm"dedi. "Uyyy şivenü yesünler şivenün içüne ettin daaa" dedim ve kahkaha patlattım. O da güldü . Ağzıma peynirden bir parça attım ve bizim çatlak müdüreyi dinlemeye başladım."Çocuklar biliyorsunuz 3 aydan fazla bir süredir yan taraftaki bina yenileniyor siz meraklılar ne olacak diye merak ediyorsunuz biliyorum yan bina Erkek yurdu olacak bana bakın sevgilisi olduğunu öğrendiğimin kafasını kırarım "dedi ve odasına gitti. Herkes dedikodu yapmaya başladı. Bizimle aynı odada kalan Elif "Ayy kızlar bence çok yakışıklı çocuklar gelecek bana bakın en yakışıklısı benim olacak AA"dedi ve 32diş güldü ben tabiki duramadım ve "Bana bak erkek düşkünü "dedim Sahra beni dürttü sus dedi ama ben susar mıyım tabiki susmam. Elif bana döndü ve "sen bana mı dedin erkek düşkünü diye ?"dedi "Senden başka yavşak var mı etrafta ?"diye cevap verdim."Sen kimsin Kader diye cırladı. Elimi saçlarına doladığım gibi yere yatırdım ve "Bana bak kızım seni öldürüm dedim ve ağzına yüzüne vurmaya başladım.Ben sinirlensiğimde karşımdakinin canı açıyor mu anlamıyordum . Elifi elimden kimse alamadı. Müdüre polis çağırcam diye dışarı çıktı. Elifi tekmelerken birinin beni havaya kaldırdığını fark ettim. Arkamı bir döndüm ki hayvan gibi kasları olan biri oha çok yakışıklıydı ama şuan umrumda değildi."Tepinmeyi bırakır mısın? Bacaklarını morartın."dedi ve bacaklarına doğru baktı bende bakınca kafalarımız birbirine vurdu "Ahhh sakar mısın kızım sen ya"dedi."Bana bak beni hemen bırak seni parçlarım niye beni kucağına alıyorsun manyak mısın kimsin sen oğlum hem ben sakar falan değilim ya bana kafa tan sensin sonra sakar Kader oluyor sen kimsin bana sakar diyorsun ya sensin sakar...""nefes al sana kızım ""nefes alıyorum ben ""evladım tamam indir kızı teşekkür ederim."AA pardon bu geveze kız yüzünden unutmuşum "dedi ve beni yere fırlattı."Sen kime geveze diyorsun ya " diyip münasip olmayan bir yerine tekneyi geçirdim ."Sen psikopat misin kızım hasta mısın nesin ne vuruyon ya"diye sızland.Saçlarından tutum ve yere indirdin"Kimmiş geveze bir daha söyle istersen "dedim ve cırladım "Sensin geveze "dedi bu sefer daha çok asıldım saçlarına tam bağıracaktım ki biri elime şak diye geçirdi "Kız bırak çocuğu senle görüşcez çabuk benin o dama çık ""ama niye vuruyorsunuz ya""Çabukkkkk "diye cırladı . ben normalde cevap vermesini bilirdimde beni yurttan falan atardı bu çatlak susmayı başardım ve çocuğa ölümcül bakışlar atarak merdivene doğru ilerledim.

Aradan iki saat geçti .

Müdüre bağırdı beni uyardı falan sonra tuvalet banyo temizleme cezası verdi.O erkek düşkünü en üst katı ben alt katı temizledim.1saat sonra işim bitti ve yatağına uzandım. Sahra okula gitti ben bugün izinliydim.bir saat uyudum ve kalktım. Camdan baktım yan binaya bir otobüs erkek geldi hepsinin elinde bavullar vardı. Yurda yeni taşınıyorlardı. Biraz baktım tam içeri girecekken biri bana göz kırptı ve beni delirtmeyi başardı. Sakin ol kader sakin diyerek camı açtım ve "bana bak lan ibne o gözünü oyarım senin bu yurdun yanından geçerken başın eğik geçceksiniz lan diye cırladım" Diğerleri şaşkınca baktı ve kafasını eğdi ."Böyle adam olun işte "dedim ve kapattım pencereyi.Canım çok sıkıldı daha Sahra nın gelmesine çok vardı . Bahçeye indim ve Sadık abiye yeni yurdun güvenliğine "Abi iki dakika bakkala gidip gelebilir miyim?"diye sordum .Sadık abi"bir dakika elli beş saniyenin kaldı "dedi gülerek "sağol abim"dedim. Sadık abi çok iyi bir insan o da yetim büyümüş o yüzden bizi çok iyi anlıyor ve seviyor . ben kendimi bildik bileli burada çalışıyor . Birde benimle yaşıt kızı var arada sırada getirirdi yurda oynardık onunla aynı babası gibi iyi bir kızdı Tuğçe. Bakkala girdim ve takı satarak biriktirdiği paradan aldığım beş lirayla çekirdek ve kola aldım malum Sahrayla biz bu gece sabhlardık.Hemen yurda döndüm.Sadık abi "tam zamanında geldin kader dedi""Sadık abi Tuğçe ne yapıyor nerde ""Hayırdır kız niye sordun yoksa Sahrayla mı küstün "dedi ve güldü haklıydı adam Sahra Tuğçeyle hiç anlaşamazdı beni kıskanırdı ondan Sahrayla ne zaman küssek Tuğçeyle onu kıskandırırdım."yok küsmedik Sadık abi merak ettim sordum uzun zamandır gelmedi ya"dedim "bu aralar evden çıkmıyor "diye sitem etti ve klübesime girdi . Bende bahçedeki banka oturdum ve saate baktım saat 12 olmuştu daha Sahra nın gelmesine uç saat vardı.Yemekhaneye öğle yemeği yemeye indim . Yedim ve odaya çıktım.Yarım saat geçmişti. Fotoğraflara bakmak geldi aklıma kutuyu aldım ve camın kenarına oturdum. İlk fotoğraf ı gördüğümde gözlerim doldu benim bebekliğim yanımda annem ve babam vardı. Gözümden bir damla yaş firar etti. Ben 5 yaşındayken trafik kazası geçirmiştir annem ve babam ölmüştü ben uç ay komada kalmışım sonra kendime geldiğimde hafızam yokmuş iki ay falan sonra hafızam geri gelmiş . Beni kimse istemediği için yurda bırakmışlar. Ben yurda geldiğimde Sahra burdaydı o bebekliğinde annesi tarafından bırakılmış yurda o yüzden annesini merak etmiyor ve görmekte istemiyor.Yani buz tam on senedir birbirimize yoldaş olduk kardeş olduk. Cama gelen topla yerinden zıpladım ve kırılan camdan kaçtım.



Arkadaşlar bu benim ilk hikâyem lütfen okuyun ve votelerinizi eksik etmeyin . Telefonumda bir sorun olduğu için fotoğraf koyamıyorum en yakın zamanda karakterlerin fotoğraflarını koyucam işallah beni anlarsınız.

Bölüm sorusu: Topu cama k atti kader topu atana ne yapacak?

Cevaplarınızı bekliyorum 😘😘😘

HIRÇIN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin