Hangi masa olduğunu sordum. Eliyle uçtakı masayı gösterdi. Ama orası doluydu. Masadakilere yakından bakınca anladım. Gökçe'nin yandaşlarıydı. Onların ne işi vardı ya? Kesin küçümsiyceklerdi beni. Herkese yaptıkları gibi.
"Arkadaşlarının da geleceğini söylememiştin?!"
"Sürpriz yaptım!"
"Arkadaşlarınla iyi anlaşamam, ben gidiyorum."dedim ama kabul etmedi. Uf neyse ben yemeğimi yer bahanemi bulup kalkardım. Masaya gelince elimi kaldırıp hafifçe sallamaya başladım onlara doğru. Eliyle "şuraya geç" işareti yaptı. Bende geçtim ve dakika 1 gol 1.
"Aa kız hayret. Sen böyle giyinirmiydin Nil? Hayırdır gelirken kafana bişeymi düştü?"dedi kıvırcık saçlı olan kız sırıtarak. Bana böyle demesine karşılık vermeyerek "ne yiyoruz" diye sordum ve yine. Kıvırcık saçlının yanındaki kız konuştu.
"Kız sen lafı yedin, daha ne yiyceksin, fazla gelmesin sonra."
Aa ama bi yere kadar. Susuyorsam Gökçe'ye olan saygımdandı ama yeter.
"Ne diyon lan tirrek! Kendin çok farklı bir bokmuş gibi milleti eleştirme!!"diyip ayağı kalktım ve çantamı taktım.
"Ama eğlence yeni başlamıştı"dedi yüzsüz girl. Sinirlendim. Baya. Baya hemde. Yanına gidip önündeki limonatayı kafasından aşağı döktüm.
"Napıyon lan sen"dedi saçlarını arkasına atarken.
"Böyle daha güzelsin bence en azından o memeletsiz yüzün gözükmüyor."dedim saçını tekrar yüzüne atarak. Beni itti kız. Bende onu itecekken Gökçe
"Nil! Yapma büyüklük sende kalsın." dedi.
"Ulan Gökçe'ye dua et sen" diyip son gaz çıktım kafeden. Sinir patlaması yaşıyordum. Ulan kesin bilerek yaptılar.! Yine telefonum çaldı. Baktım 16 cevapsız arama ve hepsi Açelya. Bunun kontörü varmıydı lan?? Açelya'yı geri aradım açmadı. 5-6 defa aradım her seferinde meşgule atınca merak ettim. Mesaj attım. Cevap vermedi. Pek takmadım. Belki Gökçeyle merkeze çıktığımı öğrenip trip atıyordu. Eve geldim ve kendimi direkt koltuğun üstüne attım. Açelya hâlâ aklımdaydı. Aaa dedim kendi kendime. Annesini arasam ya??? Aradım annesini.
"Efendim Nil?"
"Alo, Gülden Abla, Açelya oradamı?"
"Kızım,Açelya sizde ya."
"N-Ne ? Açelya bize gelmedi ki. Ben çarşıdaydım. Telefonlarımı da açmıyo. Nerde ulan bu kız??" Evet. Gülden Ablanın yanında yanlışlıkla ulan dedim ama pek takmadı.
"Nereye gitti bu kız?"dedi ve kapattı. Allah Allah. Açelya nerdeydi ya? Birkaç kez daha aradım yine açmadı.