Femeia din pod

13 1 0
                                    

O familie bogată locuia într-o casă mare,frumoasă...o vilă. Familia era alcătuită din 2 părinți și 2 copii.Totul părea de vis însă...nu era așa! Noaptea,din pod, se auzeau țipete și strigăte de ajutor. Copii nu puteau să doarmă din cauza acestor sunete enervante. Dar...înt-o zi,săturați de aceste sunete, fata și băiatul s-au dus în pod. Fețița,având 12 ani, era speriată așa că îl lăsă pe fratele ei înainte. Băiatul de 16 ani intră în întunecatul pod din casa lor de vis. Era întuneric peste tot! Doar o lumânare ținea calea băiatului luminată. Într-un colț al camerei se afla o femeie cu rochie albă. El se apropie de ea și îi pune mâna pe umăr. O întoarce repede și se dă în spate. Femeia zâmbește diabolic zicând:,,Tu urmezi!" și i-a înfipt un pumnal în inimă. Băiatul a murit în pod. După moartea lui,imediat a doua noapte,se auziră aceleași sunete. Intră și fata! Și s-a întâmplat aceeași istorie. Fata a murit la fel ca fratele ei. Femeia din pod a pus cadavrele cu susul în jos și a pus un cazan dedesuptul lor. A așteptat ore în șir până când tot sângele din copii a umplut cazanul. Apoi femeia la băut pe tot.
Legenda spune că femeia cerea ajutor pentru că îi era foarte sete de sânge de copii.

Povești HorrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum