Aşteptam sa vina fratemiu sa ma ia sa merem la biserica ..sa lumina( sa lumina:))),si pe la 11:30 apare fratemiu sa ma i-a si pe mine.Cand ies afara,mamă, imi venea sa ma bag inapoi in casa,imi tremurau dinţi -n gura:(,ni ma era un frig.Si merem noi merem,pana ajungem la poarta la prietenu lu' fratemiu,unde se intalneste nu cu unu,ci cu vro' 5:)) ,Mitica,Sorin,Alexandra(sora lui Mitica ),Bianca,parca asa o chema pe fata aia,in fine,nu mai stiu,si Mama lui Mitica/Alexandra.
Dupa ce plecam toti ,merem noi ce merem,eu,poc,am calcat in balta ,mai merem ce merem,tot eu,calc in balta.
Mama(Mitica): Madalino nu mai da in toate baltile.
Mitica: Sau inventat trotuarele.
Fratemiu:Foloseste-le.
Eu; Da da.;)
Si merem noi merem,eu cu dinţi tremurandu-mi tot drumul,:)),intr-un final ajungem la biserica,asteptam ,asteptam pana se face 12:00 sa ne dea Popa lumina,ca de, noi parca n'am avea lumina acasa.Eu pacolo,ma feream să a nu'mi de'a foc la par,ca nu prea aveai loc sa circuli, si ce sa vezi ,lumanarea mea nu mai avea chestie dinaia,sa o aprinzi( nu stiu cum se numeşte: ),si ,spre norocu meu,era Andreea, Alexandru si mama lor,Stela ,acolo.Siii,mi-a rezolvat lumanarea;)))yeey.
Si ma plimbam eu ,ba in biserica,ba afara,si pana la urma:((,la 1 si ceva,fratemiu ma luat sa ma duca acasa:)).
Poate va ganditi voi acuma:" Ma,da dc nu sa dus singura acasa?".
Ei bine,sa va zic si de ce.Rusinos dar hai,imi era /este frica de intuneric,si cred ca muream pana ajungeam acasa ,de frica:)))
conversatie intre mn si Fratemiu:
El: Daca te lasam singura sa te duci acasa,faceai infarct pe drum.
eu:POATEE.(spun revoltata:)
el:Vrei sa te las sa mergi de aici singura?
Eu:Nuu,duma pana in casa:)))
Si dupaia tacere.Macar,nu.mi-au mai tremurat dinti la intoarcere spre casa:))).
Ii zic eu lui:
Eu: dar puteam sa stau pana la 3 ,fratee.
El: Am vazut,deasta te plimbai ba in biserica ,ba afara.
Eu: Da ma ,cum sa Nu,daca tu stai,,, in fine.
El: a?
Eu: nimic ma.Da chiar puteam sa stau pana la 3,nu e corect.
A,poi,sper ca và plăcut macar aşa un pic,ca,sincer,pe mine ma amuzat toata situaţia.
Hristos a inviat din Morti,cu moartea pe moarte călcând , si celor din morminte,viaţa daruindu-le:)))O.o,;)))).
Byeee
CITEȘTI
Jurnalul Meu
Random(Intamplari din viaţă mea,scrise intr-un jurnal) -Fosta carte de glume- Nu prea are nevoie de descriere,citeste si afla.Daca nu iti place,nu citii.Daca iti place, citeşte si lasa comentari.Chiar daca sunt jignitoare,o sa le i-au ca pe un lucru bun.D...