Deniz, zor zahmet okula gitmek icin kalkar ve yavas yavas hazırlanır ve okulun yolunu tutar. Okulun kapısından iceri girer ve merdivenlerden yukarı cıkıp sınıfa girip yerine oturur. Ve hoca gelene kadar uykuya dalar. En yakın arkadası olan Başta dedigim gibi erkeklerle kanka olur hep ve bir tane de Tuğçe isminde kız arkadaşı vardır. Kankası olan Batu "Nasılsın deniz?" diye sorar. Deniz de "İyiyim sen nasılsın?" diye sorar. Batu da "iyiyim" diyerek cantasından kitaplarını cıkarır. Sonra sınıfa cok yakısıklı bi cocuk girer. Sarı saclı, pek ayırt edemedigim mavi ya da yesil gözleriyle, sınıftan iceri adımını atar atmaz sınıftaki kızların ilgisini üstüne ceker. Kızlar ağzı acık bir sekilde cocuga bakarlar. Cocuk oturacağı yere bakarken sınıfa ogretmen girer. "Ayakta mı kaldın evladım" diyerek yerine oturur. Ardından Batudan Deniz'in yanından kalkmasını rica edip yeni cocugu Deniz'in yanına oturtturur. Sınıftaki kızların aksine Deniz yeni cocuktan pek hoslanmaz. Onun ilk bakista tiki ve havalı olduğunu anlar. Yeni gelen cocuga ogretmen soru sorar.
" Adın ne evladım"
"Barış"
"Nereden geldin, nerelisin?"
"Annem Avusturyalı, babam ise Türk.
Buraya Amerika'dan geldik ama 1 yıldır burada yaşıyoruz." Ögretmen Barış'ı yerine oturtturur ve derse başlar. Barış Deniz'e "Adın ne ?" der. Ve Deniz de "Sananeee" diye atarlanır. Barıs da "Ne atarlanıyosun be manyak. Yanına oturdugum kisiyi tanımak istemistim. Söylemezsen soyleme be değisik. Deniz "Benimle bir daha konusmaya dahi calışırsan ağzının ortasına iki tane patlatırım"der ve Barış'ın ağzının payının verir. Bütün kızlar ona hayranlıkla bakarken Deniz cocugu dovmeye bile kalkmıştı. Degisik oldugu buradan belliydi. Deniz degisik tarzıyla Barış'ın dikkatini oldukca cekmistir. Barış Deniz'i bastan asağıya süzer kendi icinden "Ne degisik tip bu bee" diye söylenir. Ve Barış'ın Deniz'in adını ilk ögrenmesi ögretmenin Deniz'e " Deniz uyuma kızım" demesiyle başlar. Artık adını biliyordu"DENİZ"..
-ilk kitabım ilk bolumum umarım beğenmişsinizdir, yorumlarınızı bekliyorum. Bidahaki bolumde gorusmek uzere🙋🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PLATONİK
RandomHayat hep böylemi olacaktı oysaki, birisi bir anda gelip hayatınızı altüst edip hicbirsey olmamıs gibi arkasında bıraktıklarını umursamadan gidecek. .................. İzmirde annesi ve ablası ile birlikte yaşayan Deniz'in hikayesi. Deniz psikopa...