-OKUL KAVGASI-

32 1 0
                                    

Deniz sabah kalktı, hazırlandı ve merdivenlerden asagı inip ayakkabilarinin ipini bağladı. Dısarı kapıyı actı ve yola koyuldu. 10-15 dakika sonra okula vardı ve sınıfına gecip yerine oturdu. Bu sabah Barış da erken gelmemisti. Cünkü evi uzaktı ve servisi daha ayarlayamadıkları icin babası arabayla bırakmıştı. Derse 5 dakika gec kaldı ve yok yazılmadı. Sırasına gecip Deniz'in yanına oturdu. Deniz her zamanki yüz ifadesiyle Barış' a baktı. Tenefus zili caldı. Ve Deniz'in havalı bulduğu Barış coktan kendine birilerini ayarlamaya çalışıyordu. Duvara kolunu dayamış kızla muhabbet ediyordu. Sonra kızdan hoslanan birisi muhabbete daldı ve Barış'ın suratına bir yumruk çaktı. Barış duvara kafasını vurdu. Yere yığıldı. Ardından olayın oldugu yere Deniz geldi. Cünkü okuldaki tüm kavgalar ondan sorulurdu. Olayda Barış'ın da olduğunu gören Deniz yüksek bir sesle " Ne oluyo burda?" diye sorar. Herkes Deniz'in suratına
bomboş bakar. Deniz" Ne duruyosunuz? Bisey soylesenize!" der. Barış "Neden soruyosun beni mi merak ettin değişik?" diye sorar. Denizde "Senin neyini merak edicem ben be sümsük, sadece burdaki olaylar benden sorulur da ondan merak ettim" der. Ve ardından müdürün koridoro gelmesiyle herkes dağılır. Müdür "Neler oluyo burda, biri bana anlatsın" diyerek kaşlarını catar. Kimse bisey demeden "Deniz yine senin başının altında çıkıyo bunlar değil mi?" diye sorar. Deniz " Hocam bu sefer valla benimle ilgili değil ben de bilmiyorum sordum ama kimse birsey soylemedi" diyerek suçsuz olduğunu kanıtlar. Burnu kanıyan Barış'ı görünce "Burnuna ne oldu evladım" der. Barış da "Bazı okuzler saldırdı hocam"diyerek kızdan hoslanan cocuga sert bir bakış atar. "Kim yaptı cabuk soylesin!" Kızdan hoslanan cocuk "Ben yaptım hocam" diyerek lafa atlar. Müdür "Cabuuk odama gec!" diyerek kızdan hoslanan cocuga sinirli bir bakış atar. Ardından Barış'ı pansuman odasına yollar. Müdür odasına gittikten sonra kızdan hoslanan cocuga olayı sorar.
" Ne oldu da Barış'a yumruk attın?" diye sorar. Kızdan hoslanan cocuk " Sevdiğim kızla konusuyordu"dedi. Müdür de "Bunun icin mi Barış'ın burnunu kanattın? Ne var bunda herkes herkesle konusabilir buna mı sinirleniyorsun?" diye sorar. Kızdan hoslanan cocuk" Evet hocam cok sinirlendim, sizden de cok ozur diliyorum, affedin!" Mudur biraz yumusamıs gibi "Umarım birdaha olmaz yoksa kötü sonuclar olur"der ve cocugu sınıfına yollar. Mudur Barış'ın uzaktan akrabası oldugu icin Barış'a kızmaz. Ve Barış'ı n yanına gidip iyi olup olmadıgını merak eder. Ama Barış coktan sınıfına gitmis, dersi dinliyordu. Deniz pis pis sırıtan yüz ifadesiyle Barış'a baktı."Ne o? İkinci gunden dayak yedin. Simdiden boyleyse daha yiyeceğin cok dayak var!"diyerek sırıttı. Barış da gözlerini devirdi. "Önyargılı olma değişik"diyerek pis sırıttı. Deniz sinirli surat ifadesiyle "Bana degisik demekten ne zaman vazgececeksin, hayır yani dediginin de bi anlamı olsa!" diyerek gözlerini kıstı. Barış da sırıtarak bembeyaz parlak dislerini sergilerken "Vazgeçmeyeceğim, çünkü tam bi değisiksin "dedi. Deniz de "Sende tam bi piçsin "diyerek önüne dondu ve hocayı dinlermis gibi yaptı. Barıs kısa bi sok gecirdikten sonra "Onu ilerki zamanlarda görüceksin değişik, sabırlı ol!"diyerek onüne donup pis pis sırıttı. Zil caldı tenefüse çıkıldı. Kızdan hoslanan cocuk Denizlerin sınıfına geldi. Barış'a "Seninle isim bitmedi, görüşücez!"dedikten sonra Barış da 'yav he he' der gibi el hareketi yaptı. Cocuk kapıdan cıkarken "PİÇ" diye bağırdı. Deniz de "Ha orda haklısın kardeşş"diyerek Barış'a kıs kıs baktı. Barış da " İşine bak değisik "diye çıkışıp sınıftan çıktı. Denizin de canı sıkılıyordu. Kızlar tuvaletine gidip elini yüzünü yıkadı. Baygın görünüyordu. Barış'ın ona bu kadar sataşması hosuna mı gidiyordu. Kendi kendine "Saçmalama o tam bir piç"diyerek homurdandı kendince. Zil calınca sınıfa girmek icin kapıya yoneldiginde "Derse girmesem mi acaba?" diye kendi kendine mırıldanırken Barıs "Ben sana bosuna degisik demiyorum, kendi kendine konusuyorsun" dedi ve sınıfın kapısını actı. Deniz de gözükdüğü icin derse girmek zorunda kalmıştı. "Aşşağılık pislik!"diye soylendi kendi capında. Yerlerine oturduktan sonra Deniz "Aptal gerizekalı. Sen benim konustuklarımı mı dinliyorsun?"diye sorarcasına bir bakıs attı. "Değişik, sadece sınıfa giriyordum. Özellikle seni dinlemedim, kulak misafiri oldum. Sen ve sen konusurken" dedi ve sırıttı. Deniz omzuna bir tane gecirdi ve gözlerini kıstı. "Senin yüzünden su an dersteyim, gerizekalı." Yine ne yaptım?" dedi Barış. "Kapıyı actın ve bende gözuktugum icin iceri girmek zorunda kaldım aptal"dedi ve sinirle önüne döndü. Dersi dinlemeye calıştı ama beceremedi cunku kafası dağınıktı. Hali yoktu.Uyumaya calıştı.
- devam edicem canlarım:)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 PLATONİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin