Dlaczego Ja?

7 0 0
                                    

Rozdział 1
Opowieść jest o dziewczynie o imieniu Natalia, ma ona 14 lat. Przeprowadziła się z Krakowa do Poznania. Jej mama zmarła 4 lata temu od tej pory jej i tacie jest bardzo ciężko.

A oto jej kartki z pamiętnika:
Dzień 1 / 11.Kwietnia. 2016
Dzisiaj wstałam o godzinie 7:00 miałam na 9:00 ale chciałam się psychicznie nastwić na nowe twarze.
Po wejściu do szkoły poczułam się dziwnie nikogo nie znałam.
Moją pierwszą lekcją był angielski. Pani od angielskiego była naszą wychwawczynią bardzo miło mnie przywitała, ale co z tego jeżeli nikt nie powiedział mi nawet "cześć". Siedzę sama w ostatniej ławce. Po angielskim była matematyka pani mi wyjaśniła co będziemy robić do końca roku szkolnego. Jeden dział umiałam, ponieważ w Krakowie mieliśmy go już zrobionego. Zgłosiłam się do odpowiedzi wyszło mi to na dobre, bo dostałam dobrą ocenę. Wszyscy dostali złe oceny i już widziałam w tej klasie jak się na mnie patrzą. Po lekcji było piekło.
-Co ty sobie myślisz "dziewczynko"- krzyknęła do mnie jakaś dziewczyna
Nagle podbiegł do mnie chłopak i powiedział:
-Ta szkoła będzie dla ciebie piekłem! A tylko spróbujesz o tum komuś powiedzieć
Wystraszyłam się ich następną lekcje przesiedziałam w łazience szkolenej. A na czwartej godzinie uciekłam do domu tłumacząc się, że źle się poczułam. Jak weszłam do pokoju zaczełam płakać a potem poszłam spać.

CDN...

Dlaczego Ja?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz