Geyik Torin : Haydi size Rohan'ı gezdireyim.
Harry ve Veteran birbirlerine bakarlar ve geyiğe dönüp eve gitmeleri gerektiğini söyler.
Geyik : Gitmeniz icin Kral Raun'un kayıp aynasını bulmanız gerekmektedir.
Veteran : Neden ne alaka ?!
Geyik : Tünel altındaki bir sokak lambası ile buraya geldiniz o Cennet Lambasıydı buraya gelmek icin bir cok yol vardır ancak çıkış için tek yol Kral Raun'un aynasıdır fakat ayna Siyah Cadı tarafından saklanmıştır.
Harry : Gerçekten anlam veremiyorum...
Geyik : Siyah Cadı şurdaki buz dağının arkasında dev bir alana ve şatoya sahip ordu kurmakta şu an Rohan'ı Kral Arthur'un ve Kaplan'ın elinden almaya çalışıyor.
Veteran : Kaplan ?
Geyik : Kral Arthur bu diyarın görünür yöneticisidir melek gibi bir insandır ancak bu diyarın asıl kurucusu Kaplan'dır. Ölümsüz Kaplan ! Ruhani olarak burayı yönetir fakat 300 yıldır görülmedi buralarda.
Veteran : Kaplan nasıl birisi ?
Geyik : Kaplan adı gibi bir kaplandır ancak ölümsüz ve evren üstü güçleri vardır. En son 300 yıl önce ihanet eden Kral Armander'i tahttan indirmek için geri döndü o günden sonra bir daha görülmedi.
Veteran : Rohan'da öleceğiz sanırım.
Geyik : Buz dağının arkasına geçmediğiniz sürece hiç bir varlık bu diyarda size zarar veremez , vermez cünkü hepsi kaplanın iyilik büyüsüyle kaplı.
Veteran : Ee böyle sahildemi bekleyeceğiz ?
Harry : Krallık sarayına gidelim.
O sırada geyik değişik bir dilde bağırdı ve ilerden 2 geyik geldi.
Geyik : Hadi atlayın eve gidiyoruz !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Veteran Günlükleri : Başlangıç
Mystery / ThrillerGizemli bir dünya ve 3 genç , Narnia tarzında bir seri.