Cap.4 Petrecerea

84 8 1
                                    

Am pasit usor intrand pe portile imense ale vilei.

Odata ajunsa in fata usei de la intrare am intrat incet deoarece nu vroiam sal mai deranjez pe tatal meu.

Dar ce sa vezi era de asteptat, cand am intrat in livingul casei cine crezi ca ma astepta?

-Pe unde ai umblat pana la ora aceasta? Si de ce nu ai rasp la telefon cand te-am sunat? Spune tata putin prea serioas in timp ce statea pe canapea. Trebuia sa imi dau seama ca daca nu am sa raspund la telefon se va supara cam urat.

-Am iesit de la scoala, apoi mi-am amintit de fisa care mi-ai dato si m-am intors pentru a o da directorului iar din aceasta cauza a durat cam mult!am spus eu foarte serioasa si convingatoare in timp ce m-am asezat si eu pe canapea langa el!nu puteam sa ii spun adevarul pana la capat deoarece tata nu va suporta sa stie ca un baiat va fi in preajma mea ,spune ca sunt prea mica pentru baieti.

-Bine atunci haide mergi in camera ta vorbim maine dimineata,bine? Spune tata dupa ce sa ridicat de pe canapea oferindu-mi un sarut pe frunte apoi se indrepta spre camera lui.

-Noapte buna tata! Am spus eu in timp ma indreptam catre scari pentru a merge in camera la mine.

-Noapte buna scumpo! Spune tata inainte sa intre pe usa din camera lui.

Am intarat pe usa camerei mele aruncandu-mi geanta telefonul si cheile masinei pe noptiera.
Eu asezandu-ma pe spate in pat reflectand la cele intamplate.

Ce sa intamplat cu nesimptitul acela? De ce ma salvat daca imi vrea raul?
De ce masina lui era parcata in fata portii mele?
Si dupa toate acestea iarasi a inceput sa se poarte ca un nesimtit!

Tot felul de intrebari imi veneau in gand.

Este un baiat atat de dubios. Nu prea inteleg baietii deoarece nu am avut niciodata un iubit.

In fine sa lasam baietii pe maine acum la somn ca iarasi va trebui sa ma trezesc de dimineata sa merg la scoala.

M-am ridicat din pat am mers pentru a-mi face rutina de seara dupa m-am pus inapoi in pat bineinteles dupa ce mi-am verificat telefonul.

Dimineata:

-Trrrrrrr trrrrr trrrr.....

-De ce suni? De ce imi faci asta? Am spus asta referindu-ma la ceasul meu handicapat dupa ce l-am oprit din sunat.

M-am ridicat din pat usor deoarece nu vedeam nimic cat de somnoroasa eram. Mi-am facut rutina de dimineata. Apoi trebuia sa ma gandesc cu ce ma pot imbraca.
Mi-am luat o pereche de blugi nergri,bluza crem din panza transparenta si in picioare o pereche de balerini tip stileto tot de culoare crem.

Am luat geanta telefonul si cheile masini apoi am iesit repede pe usa de la camera mea in urmatoarea secunda am coborat scarile indreptanduma spre usa pentru a nu intarzia.

-Unde te grabesti domnisoara? Striga Ana in timp ce stergea praful prin living
-Trebuie sa plec! Tata a plecat nu ? Spun eumergand incontinuare spre usa .
-Da ...spune Ana continandusi treaba
-Bine pa! Spun eu in timp ce ieseam pe usa de la intrare.

Ma grabeam pentru a ajunge la masina . Am urcat in stanga pe scaunul soferului bine inteles dupa ce am asezat geanta si telefonul pe scaunul din dreapta mi-am pus centura de siguranta am pornit masina plecand spre scoala.

Dupa 15 min:

Am ajuns in fata scolii si am coborat rapid dupa ce am parcat masina.

-Hei domnisoara dar greu mai ajungi! Imi spune Mia care ma astepta in fata scolii impracata cu o bluza neagra,o pereche de pantaloni rosii la dunga putin mulati pe picioare, o pereche de balerini negri si parul lasat pe spate perfect drept .
-Am ajuns in sfarsit! Haide sa mergem! Am spus eu in timp ce am pasit in curtea scolii!

-Si aseara nu mai sunat ce sa intamplat? Spuse Mia ingrijorata cand am intrat pe holul scolii pentru a merge la dulapurile noastre. Da chiar trebuia sa o sun si pe ea am uitat total.
-Daca am sati zic nu o sa iti vina sa crezi! Am spus eu in timp ce imi scoteam cheia din buzunar pentru a-mi deschide dulapul.
-Haide spune! Spune Mia curioasa asezanduse langa dulap in fata mea.
-Sa vezi.....................................,si am inceput sa ii povestesc detaliu cu detaliu. Si apoi masina lui era parcata in fata casei mele si a plecat!am spus eu dupa ce am terminat de povestit.
-Ok am inteles totul dar ce cauta masina lui in fata portii tale si cum de te-a salvat si de ce a venit acolo? Ciiudat pana la urma acest baiat te uraste iti vrea raul dar tot el te salveaza, spuse Mia iar in secunda urmatoare aud clopotelul pentru a intra la ora.

***************

Dupa prima ora cu Domnul Patrik proful de istorie unde aproape adormeam apoi inca 2 ore cu Doamna Elisa profa de Biologie si altele 2 de Chimie cu un profesor nou care nu i-am retinut numele. Astazi totul a fost dragut o zi cat se poate de normala. O doamne am scapat!

-Unde mergem? O intreb pe Mia in timp ce am iesit pe usa scolii.
-Pai nu ai aflat? Imi spune Mia dupa ce ma opreste pe loc prinzandu-ma de mana zambind la mine.
-Ce? Am intrebat eu curioasa uitandu-ma la ea.
-Pai in seara asta adica cam peste vreo ora doua va trebui sa mergem la petrecere!spune Mia uitanduse la mine entuziasmata.
-Ce petrecere?
-Pai vor da o petrecere majoretele!spune Mia incontinuare tinandu-ma de mana.
-Si noi de ce va trebui sa mergem? O intreb pe Mia deoarece nu aveam nicun chef de petrecere.
-Pai toata scoala va fi acolo trebuie sa mergem! Spune Mia si vad in ochii ei doarinta de a merge in fine de ce nu pana la urma ce fac acasa .
-Bine mergem!Haide la mine sa ne pregatim! Am spus eu si am pornit spre masina mea.
-Eeee ,spune Mia dupa ce am ajuns langa masina si am urcat eu pe scaunul soferului iar ea pe cel al pasagerului.

*******************

Dupa aproximativ 90 min.

-Sunteti gata fetelor? ne intreaba Ana care spala pe jos dupa ce am coborat usor in living.
-Si deci cum suntem? Am intreabat-o pe Ana care sa oprit pentru o clipa din treaba ei pentru a ne analiza pe noi.
Eu eram imbracata intr-o salopeta neagra simpla sus avand decolteul din panza putin transparenta cu imprimeuri de dantela si o curelusa aurie simpla la mijloc asortata la o pereche de pantofi stileto rosii iar plicul de aceeasi culoare. Parul lasat pe spate putin ondulat , machiajul ochilor simplu si buzele un osu aprins.
Iar Mia avand o rochita crem mulata pe corp pe deasupra tot imprimeu din dantela asortata la o pereche de stileto negri ,plicul de aceeasi culoare.
Si parul prins in coada de cal.


-Foarte frumoase,distractie placuta sa nu intarziati ,spune Ana continandusi treaba.
-Il anunti pe tata cand vine ok? Am spus eu in timp ce mergean catre usa de la iesire.
-Bine bine ,spuse Ana.

Am iesit din casa si mergeam usor amndoua catre masina personala.
Am urcat in ea ca mai apoi sa plecam catre centru unde se tinea petrecerea la un club de noapte.
-Fata daca vine si....am spus eu fiind atenta la drum in timp ce Mia isi facea putine retusuri .
-Esti constienta ca va fi acolo adica e cel mai popular si cel mai dragut baiat din scoala nici-o petrecere nu se tine fara el. Spune Mia iar gandul ca iarasi ma va face de rusine ma inspaimanta.
-Pana la urma ce va putea sa faca? Am spus eu formandumi o ideie ca totul va fi bine.

Am ajuns in fata clubului am parcat masina ca mai apoi urmand sa coboram amndoua din ea.

Mergeam destul de incet spre intrarea in club deoarece nu sunt un as la mersul pe tocuri si nu vroiam sa fac vreo gafa aici de fata cu toata lumea. In fata clubului erau cativa colegi de liceu si doi bodyguarzi la intrare.

Am intrat in imbulzeala de oameni unde muzica era exagerat de tare mirosul de tigara era prezent si o nu nu se poate el. Se afla exact in fata mea cu un pahar de tarie in mana stanga si tigara in mana dreapta. Era incredibil de aratos imbracat cu o pereche jeans ,un tricou alb foarte decoltat ,parul asezat perfect in sus avad un aer de superior. O doamne ce tot spun aici? Nu nu este perfect este un nesimtit.

- O dar vai a venit papusa!


CharlotteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum