Sunt trezita de apelul prietenei mele Anca.
- Ce vrei la ora 7:00 dimineata? o intreb eu somnoroasa.
-Buna dimineata si tie,mergem la mall,trebuie sa imi cumpar haine urgent.spune disperata.
-Bine,acum lasa-ma sa dorm. Ne intalnim la mine la ora 10:30.
- Ok RoxiPoxi. spune razand
De fapt ma numesc Roxana ,dar asa imi spune Anca inca de la 6 ani de cand ne cunoastem. Sunt o fata de 16 ani nici inalta,nici scunda cu par mediu blond si cu ochii albastri.
Anca este cea mai buna prietena a mea,suntem in aceeasi clasa si locuieste la o strada distanta de mine. Este o fata un pic mai scunda decat mine cu par mediu saten si ochi verzi.
La 9:00 ma dai jos din pat si imi incep rutina de dimineata cu un dus relaxant,apoi merg la sifonier de unde scot o pereche de blugi albastri stramti cu o bluza alba si un sacou crem . Ca incaltaminte imi iau o pereche de balerini de culoare pielii,iar la machiaj folosesc un fond de ten ,rimel si un ruj roz. E ora 10, deci am timp sa mananc. Cobor la bucatarie unde o vad pe mama pregatind micul dejun.
-Buna dimineata,mami!
-Buna ,scumpo!
-Ce vrei sa mananci ? ma intreaba mama.
- Doar un bol cu cereale cu lapte.
-Poftim! si imi intinde laptele si cutia de cereale.
-Azi plec cu Anca la mall.
-Bine scumpo,aveti grija! o aud pe mama atunci cand ies pe usa.
Anca ma asteapta in fata dupa care plecam. Dupa 30 de minute ajungem. Anca ma trage in toate magazinele posibile.
*** Dupa 3 ore
-Anca ,hai sa ne asezam undeva,ma dor mainile din cauza celor 10 pungi cu haine.
-Hai sa mergem la o gelaterie sa mancam o inghetata.spune cu zambetul pe buze.
Dupa ce ne asezam la o masa merg sa cumpar doua inghetate.
Ma indrept spre frigider cand de o data simt cum imi aluneca picioarele si alunec,dar am norocul ca sunt prinsa de cineva. Dupa ce ma ridic ma intorc cu fata si vad un baiat chipes ,inalt cu par saten si ochi caprui.Brusc,presimt ca inima o sa-mi sara din piept. Sper sa o prinda tot el.
-Buna! imi spune chipesul din fata mea.
-Buna! Iti multumesc ca m-ai prins! spun,deja simt ca obrajii mi se inrosesc.
- Pentru nimic,mi-a facut placere. rade la mine, iar eu ii intorc gestul.
-Sper sa ne mai vedem ! ii spun eu.
-Sper si eu !
Plec grabita spre masa noastra cu doua inghetate unde ii povestesc totul Ancai.
Incepe sa rada ,iar eu rosesc din nou cand ma gandesc.
Ajung acasa la ora 17:00 unde o vad pe mama uitandu-se la televizor. O salut dupa ma duc in camera unde incep sa citesc o revista despre moda.
-Roxana,la masa! striga mama
-Vin acum!
***Dimineata
Pentru ca suntem in vacanta decid impreuna cu Anca sa mergem in parc.
Dupa ce imi termin rutina aleg sa ma imbrac intr-o salopeta mov, un tricou alb si o pereche de sandale aurii. Parul il las pe spate.
Cobor la bucatarie unde mama vorbeste la telefon cu seful ei. Inchide abia dupa 10 minute .Am terminat de mancat si cand sa plec mama imi zice ca trebuie sa vorbeasca cu mind. Ma sperii,nu tin minte sa fi facut ceva rau.
- Draga,am vorbit cu seful meu si trebuie sa plec timp de 5 zile in alt oras,va trebui sa stai singura acasa.
Mama e unul dintre cei mai buni avocati din oras,insa eu ma gandeam sa devin un mare doctor ca tata ,care lucreaza in alta tara.
-Bine,nu iti face griji o sa stea Anca cu mine. spun cu un zambet pe buze.
-Bine,va trebui sa plec maine dimineata.spune un pic trista.
- Vorbesc azi cu Anca.Trebuie sa plec sa ma intalnesc cu ea.
-Pa,imi spune mama.
-Pa,ii raspund eu.
Ma intalnesc cu Anca direct in parc. O vad la intrare si o salut.
-Hei,cea mai buna prietena! ii spun eu cu un zambet mare pe buze.
-Hei, bff! rade ea.
-Am o veste supeeerrrrrrr...! tip eu catre Anca.
-Daca ma mai tii mult in suspans...
-Deci,mama pleaca din oras pentru 5 zile si ma gandeam sa dorimi la mine,ce zici?
-Bineinteles,fato !
Tipam si sarim amandoua.
Ne plimbam prin parca pana cand imi intorc capul pentru o clipa si deodata ma lovesc de un piept tare.
-Ai grija! spune cu o voce calda.
Cand imi ridic capul vad acei ochi caprui si... rosesc.
-Scuze! spun eu.
-Nu-i nimic...mmm ce-ai zice sa stam pe o banca? spune el.
Deja o vad pe Anca care a plecat mai departe si imi face cu mana.
-Sigur! imi aduc aminte de intrebarea lui...nici nu stiu cum il cheama.
- Si cum te numesti ,frumoaso? ma intreaba pe un ton seducator.
-Roxana. imi simt deja obrajii calzi.Tu?
-Frumos nume. Ma numesc Alex. -Frumos.ii zic eu .
Dupa o ora in care am mai vorbit si am facut schimb de numere de telefon ma hotarasc sa plec ,dar Alex se ofera sa ma duca cu masina. Are 18 ani,deci.Cand ajung in fata casei cobor din masina dar nu inainte sa- i multumesc. Ii fac din mana pana intru in casa.
Ma imbrac cu pijamalele mele mov si ma "ascund" sub patura pufoasa.