Vuurtoren✨

4 0 0
                                    

Al snel was het pauze en liep ik naar het meisje toe. Ze vertelde me dat haar naam Isa was. Eerst vertelde zij allerlei dingen over haar zelf zoals dat ze bij haar oma woonde, veel huisdieren had en nog veel meer dingen. Toen was het mijn beurt. Dit was nooit mijn sterkste punt geweest. Ik kon prima vrienden maken maaar vertelde ze eigenlijk nooit zoveel over mezelf zodat ze nooit te close werden, maar ik wist dat dit kwam doordat ik vroeger altijd gepest werd omdat ik heel dik was. Ik besefte dat het nu tijd was een nieuwe start te maken aangezien niemand mij hier kende en niemand dus iets van mijn verleden kende. Ik twijfelde even maar toen begon ik tegen Isa te ratelen over mijn familie, huisdieren en vrienden. Na dit alles waren we eigenlijk zonder het uitgesproken te hebben gelijk beste vriendinnen geworden😂👌. Ik besloot haar voortaan vuurtoren te noemen en zij noemde mij blondje. Ohjah ik was jullie helemaal te vergeten te vertellen hoe ik eruit zie. Ik ben vrij lang, beetje mollig, heb heldere blauwe ogen en lang blond haar😂. Wat in onze klas best opvallend was aangezien ik de enigste blonde was (jahh dass hier in de buurt iets speciaals ofzo blond zijn😂).
Maar ik ga verder😂. De pauze was aflegopen en ik liep samen met vuurtoren terug naar de klas. We gingen naast mekaar zitten omdat we hadden besloten dat alleen zitten veels te saai was. Dus daar zaten we dan, de twee meest awkward meisjes van de klas samen te giechelen en te rodellen over de klas😂. Vuurtoren had gelijk al een oogje gehad op een jongen genaamd Nick. Hij zat bij de "popies" en ik kon niet zeggen dat hij lelijk was😉. Maar toen legte ze uit dat ze al heel lang een oogje op hem had en ze bij hem in de klas had gezeten op de basisschool👌. Duss ik begon te grappen over haar en Nick en we waren erg melig😂. Die meligheid stopte gelijk toen we iemand achter ons hoorden kuchen, het was Nick😮. Blijkbaar waren we zo verdiept geweest in ons gesprek dat de leraar inmiddels al allemaal kinderen uit elkaar had gezet en verplaatst.
We kregen koppen als een biet en ik zei maar dat het over een andere Nick ging die mijn buurjongen zou moeten zijn. Hij knikte met een grijns en ik zag hem knipogen naar vuurtoren. Natuurlijk seinde ik snel ff naar vuurtoren hier over en besloot toen op te letten. De dag ging verassend snel voorbij. De bel ging en iedereen liep het lokaal uit, maar natuurlijk werd ik omvergelopen door een jongen uit m'n klas (Het lijkt soms wel of ik ongeluk aantrek). "Oh uh sorry, ik was niet aan het opletten zei hij, met een kop als en biet, terwijl hij me hielp met m'n spullen oppakken. Hierdoor werd ik natuurlijk ook rood (wat ik heel snel word). "Geeft niks, ik word wel vaker omvergelopen😊" zei ik maar met een lachje. "Dat geloof ik niet, wie ziet zo'n mooie meid nou niet staan" zei hij vervolgens terwijl hij naar de grond keek. "Uhm dankje" zei ik awkward "maar jij zag me net toch echt niet staan😂". Daar had hij niks op te zeggen, hij gaf me alleen snel een knipoog en liep weg. Ohjah mijn naam is James btw riep hij nog voordat hij de gang uitliep.

When I First Met YouWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu