Bölüm 1

415 10 1
                                    

- Destina hadi kızım servisin gelicek okula ilk günden geç kalma. Kardeşini uyandırmayı unutma ! Ben çıkıyorum.

Rüyamın en güzel yerinde annemin sesiyle sıçrayarak uyandım.

Annem her zaman ki gibi iki merdiven çıkmaya üşenmiş, beni bağırarak uyandırdı. Evlatlık olduğumu düşünüyorum, benim annem neden diğer annelerden farklı ?

Saat daha 6.45 annem kahvaltı yapmamız için yine erken uyandırmıştı. Sabah kahvaltı yapmaktan nefret ediyorum. Erkenden kahvaltı yapanlara uzaylı gözüyle baktığım doğrudur. Ben daha gözümü açamazken onlar nasıl kahvaltı yapıyor anlamıyorum.

İçsesimle konuşurken yine uyuya kalmıştım. İlk günden okula geç kaldım, okul hayatım başlamadan bitmeli.

Alarm sesiyle uyandım. Saate baktım , 7.45 . "Eyvah ! Geç kaldık." Diye bağırdım. Nasıl bağırdıysam Dolunay uyanmıştı.

"Kapa çeneni uyumaya çalışıyorum.Dolunay yine öküzlüğünü konuşturmuştu. Bu çocuğun arkasını toplamaktan, uyandırmaktan bıktım.

Ona laf yetiştiremicektim. Hemen kalktım, banyoya gittim. Yüzümü yıkadım, günlük bakımımıda yaptım. Ruhum değil ama bedenim okul için hazır sayılırdı. Dolunay'a seslendim "Kalk hadi uykucu okula geç kalıcan güzel kızları başkasının kapmasını istemezsin değil mi ?"

" Dolunay "

"Öldün mü ufaklık ?"

Dolunay'la ikiziz, ondan 43 sn önce doğduğum için ablalık taslamaya bayılıyorum. Ufaklık lafından herzaman nefret etmiştir. Onu sinir etmek için ve uyandırmak için hep ufaklık derim o da bana bücürük. Çok iyi anlaşıyoruz kardeşimle.

Dolunay'dan ses çıkmayınca odama gittim. Okula giyiceklerimi daha önceden hazırlamıştım. Hemen giyindim ve saçımı yapmaya başladım. Ve bedenimde okul için tamamen hazırlandı.

Dolunay hala uyanmamıştı. Onu beklemicektim. Yinede vicdanımı rahatlatmak için tekrardan seslendim.

"Dolunay ben çıkıyorum, sen uyumaya dev.." Daha sözümü bitirmeden odasından çıktı. Kot gömlek ve altına jean giymişti. Çok yakışıklı gözüküyordu. Kardeşim olmasa üzerine zıplıcam o derece tatlı, karizmatik. Parfümünden bahsetmek bile istemiyorum.

"Hadi çıkalım"

"Sen uyumuyormuydun ?"

"10 dk önce uyandım, senin gibi 2 saat önceden kalkmama gerek yok bücürük"

Haklı söze ne denir? Bencede hiç bişey söylenmez susulur.

Bende öyle yaptım, sustum.

Sonunda evden çıktık. Servisi kaçırdığımız için yürüyerek gidicektik. 20 dk Dodo'yu çekemezdim. Kulaklığımı taktım, bir kaç saniye ıpoduma bakındıktan sonra Norm'a karar verdım. Norm-Çıktık Yine Yollara şarkısı tamda halime uygundu.

Norm eşliginde hayal dünyasına daldım. Okulu, öğretmenleri, kızları ve en önemlisi taş çocukları merak edıyordum . Umarım kızlar şımarık havalı değillerdir. Rap dinlemiyorlarsa anlaşamazdık o kesin.


Daha önce 2 bölüm yayınladığım hikayemde biraz değişiklik yaparak yeniden yazmaya karar verdim :)
Vote ve yorumlarınıza ihtiyacım var ;)

Yeni bölüm : +10 vote :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HİP HOP VE AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin