Era cam ora 17 si eram in fata casei lui Bayron.Banuiesc ca parintii lui nu sunt acasa.Sunt aproape gata sa bat la usa.Sunt tare entuziasmata.Tot nu inteleg ce caut aici,dar nu conteaza.Seara sper ca o sa fie frumoasa.
CIOC CIOC CIOC
-Hei!zise Byron fericit,se vedea pe fata lui.
-Hei,Byron!am zis eu cu in zambet fals pe fata,deoarece eram foarte speriata.
-Te rog,intra!zise Bayron,ospitalier.
-Bine.
-Sa te simti ca la tine acasa!Aseaza-te.
-Mersii!Parintii tai sunt acasa?
-Nu.Mama este in Elvetia.Sta cu matusa mea de cam 2 luni.Iar tatal meu este la serviciu.
Pe fata mea se vedea ca as cam fi intrebat la ce ora vine.Dar eram prea timida.
-Vine la 3,4 dimineata si pleaca iar pe la 10.
-Super....Deci esti cam pe cont propriu.
-Da.E bine sa fi pe cont propriu.Cand am chef sa chiulesc.Nimeni nu afla.Deoarece tatal meu e ocupat sa vina la scoala.Asa ca pot sa fac ce vreau.Dar totusi,as vrea rezultate bune.
-Deci esti cu capul pe umeri.
-Da.Povesteste si tu,despre tine.
-Pai,nu e cine stie ce de povestit.Stau cu ambii mei parinti.Mama e mai mult pe acasa decat tata.Am o sora,mai mare,de 24 de ani.Are o poveste,destul de ciudata nasterea ei,ea sta in Los Angeles cu iubitul ei.Mai trece pe la noi,dar foarte rar.Cam atat despre familia mea.
-Da,interesant.Deci,sa trecem la motivul pentru care esti aici.
-Da!
-Vezi tu,oamenii,adica ceilalti elevi,nu ma baga in seama!Fetele se inrosesc cand ma apropii de ele.Iar cele si cei de care nu ma apropii sunt deja in grupuri.Sti cum e sa vezi,cand intri pentru prima oara intr-o scoala,toti elevii,ca se uita ciudat la tine?
-Ei bine,nu.Dar,ei nu se uita ciudat!Cum ai si spus.Fetele se inrosesc,Baietii si fetele celelalte au grupuri!Hai sa-ti spun cum e treaba!La noi in scoala sunt asa:
Bogatasii:Ei deobicei sunt fotbalisti.Dar sunt si cei care doar stau si se uita la soare.
Un zambet dulce se vazu' pe fata lui Byron.
Divele:Fetele care se ocupa cu altele decat cu scoala,ele se machiaza si se aranjeaza mai mult decat niste regine.Pe bune vorbesc.Pe ele deobicei le vezi prin preajma bogatasilor.
Tocilarele:Fetele care sunt foarte destepte...si spre diferenta de dive...ele ar sta la scoala sa studieze decat sa mearga in cluburi sau pe nu stiu unde cu iubitii..
Tocilarii:Aceleasi persoane ca si tocilarele...doar ca masculini.
-Esti amuzanta :)
-Pe bune,măi,nu mai rade!
-Bine...gata,gata.Continua.
-^-^..Mai sunt cei ciudati,cei chiulangii,etc.
-Iar tu din care faci parte?
-....sincer...nu stiu sa-ti zic...Eu am grupul meu de nebuni ciudati.
-Cu cine?
-Cei cu care stau la pauza de masa:Briana,tocilara noastra,Christa,bogatasa noastra,Elinor,ciudata noastra...ea este genul de fata care este foarte curioasa,se pricepe cel mai bine la chimie,mereu i-au placut ciudateniile,Oliver,bogatasul nostru,Ron,intarziatul nostru,Beth,fata cuminte care de cateva luni este chiulangioaica...:|
-Si tu cum esti?
-Eu sunt fata cu jocurile video...fata baiețoasa :)
-Vezi ca ai uitat pe cineva.
-Pe cine?
-Pe Byron Murey,cel mai atragator baiat din scoala,al doilea bogataş din grup.
-De cand esti in grupul nostru?zic eu cu un micut zambet pe fata.
-Nu sunt?Si facu un botic adorabil rau,pe care...doar cand il vedeai...se topea inima in tine.
-Bine atunci...
-Super!
-Vreau sa te intreb ceva.Ce se intampla intre tine si Beth?De ce aveti atata ura intre voi?
-Nu este alegerea mea daca trebuie sau nu sa-ti spun!Daca Beth este cu adevarat prietena ta,iti v-a spune adevarul.
-Adevarul?
-S-a facut tarziu,vrei sa ramai peste noapte?
-Cred ca da,trebuie doar sa anunt acasa!
-Ok,urmeaza-ma! s-a urcat pe scari,iar eu m-am dus dupa el..bineinteles..l-am urmarit pana intr.o camera pe care era semnul de la peace..era atat de intunecat inauntru,dar patul arata pufos.....eram eu in gandurile mele si ma intrerupe.
-Uite,pe patul din dreapta vei dormii tu,iar pe canapea din stanga voi dormii eu.
-Esti sigur ca e ok sa dormi pe canapea?
-Da,chiar foarte..dar te-as putea baga in alta camera,sau sa dorm eu in alta camera,dar nu vreau sa te las singura.Fara companie?!Ce naiba.
-Esti foarte amabil.
-Iti multumesc draga domnisoara!Sper ca va placut.....stiu ca l-am facut lung....dar asta e..Orice parere pozitiva este bine venita❤Deoarece sunt incepatoare si vreau sa mai invat lucruri noi❤....Va pup si va iubesc!Bye!❤💋
CITEȘTI
Secolul 21
Teen FictionIn secolul 20,oamenii erau condusi de oameni...destul de rai....ei bine....in secolul 21....oamenii incep sa fie lasati de capul lor... oare acest lucru va schimba mult....viata de zi cu zi a lui Debbie?Daca nu secolul 21.....atunci ce? * * * * * Sp...