3. rész

72 3 2
                                    

RÉGEN ÍRTAM MÁR IDE DE EGY KICSIT MÁS SZEMSZÖGBŐL LESZ A TÖRTÉNET. JÓ OLVASÁST
UI: KICSIT RÖVID LETT by Shopia

A buszon ültünk, először azt gondoltam oke biztos úgy fog menni minden mint ahoyg megbeszeltük a lányokkal. Nagyon izgultam. A gyomrom liftezett és minden bajom volt. De lehet hogy csak ideges voltam hogy most egy helyen leszek ő vele akiről nem tudom eldönteni utáljam vagy uygan azokat az érzéseket tápláljam iránta. Izgultam mert jó lesz a kirandulás 4 nap , de már nem ez volt az első "tábor féleségem".

Eredetileg úgy volt hogy Petráék elénk ülnek, mert én a Gyöngyvérrel ültem Petráék meg elénk ülnek . Haragudtam is egy kicsit a virágra, hogy direkt megbeszelte Olivérékkel hogy eléjük üljenek és így tovább. De végül nem így lett . Petráék előre mellénk ültek. A többiek meg hátra valahova.

Elindultunk. Ideges vagyok . Már gyógyszert is vettem be, nehogy véletlenül rosszul legyek. Ülök a buszon és gondolkozok. Próbálok a jövőbe látni hogy mi fog történni ebben a 4 napban. Őszinten megmondom hupilila gőzöm sincs. Zenét hallgatok es gondolkozok,nézem tájat ahogy elhaladunk a mezők, kiserdők mellett esetleg nagyobbra nőtt bokrok mellett mint amilyen mellet elhaladtunk.

A Szlovákiai határhoz megyünk.Még vagy másfél óra amíg odaérünk. Ahogy átérünk a határon minden megváltozik, a hangulat, az emberek viselkedése. Szerintem gyönyörű helyekre megyünk. Első úticélunk a Füleki vár és környéke. Belegondoltam abba hogy lehet javul a kapcsolatom Olivérrel. Örülnék neki mert a barátomnak akarom ( akár többnek). Nem tudom nem értek semmit. De komolyan ki érti a fiúkat??! Most őszintén bonyolutabbak mint egy egész seregnyi lány!

Valamilyen mezőnél vagyunk. Nem tudom hol. Még semmi nem történt csak utazás . Itt nekem bűzlik valami . Lehet hogy hülye dolog de ha összehasonlítjuk mikor bolodog egy ember nem gondolja hogy valami rosszabb fog vele történni. Pedig igen így van mikor történik valami jó, követi valami rosszabb. Szerintem úgyan így működik más is . Például: unatkozol semmi nem történik és utána csak azt veszed észre hogy úristen mitörtént??? Érdekesek ezek a dolgok. mindig is szerettem az ilyen misztikumokat. Mikor zénet hallgatok és senki nem szól hozzám akkor szokott ez történni . Ilyenkor szabad a lelkem mint amikor valaki táncol.

Szép repce mezők mellett mentünk el. Képzeljetek egy nagy mezőt az út mellett ahogy virító szépsárga az egész . Gyönyörű. Én személy szerint nagyon szeretem. Most viszont utazunk tovább.

Elképeztő miylen nagy ez a kőből épült vár. A legjobb az egészben az , hogy nincs kiépítve rendes " útféleség" amin lehet menni a várban, csak néhány részén.
Miután megérkeztünk vártunk mert elcseszték az időponotot. Így késésben voltunk. Addig nem kellett aggódni elfoglaltuk mi magunkat. Fotózkodtunk meg volt egy lépcső egy kisebb toronyba ahova felmentünk. Érdekes és szép volt először is egy fémlépcsőn mentél fel eső vagy inkább pára miatt ami csúszott és utána átléptel egy "biztonságos" fadeszkán. Körülnéztünk és az egész zöldnövénnyzettel volt tele.
Mikor vártuk hogy letudjunk menni akkor Olvér a társaságunk elött ment és nagy balszerencséjére elcsuszott...kicsit vicess is volt mert seggelt egyet de aggódtam is ( de főként azért a helyzet hirtelen jött vicc volt).
Miutan bementünk a várba egy kis múzeumba mentünk . Nem volt nagyon érdekes de szép volt. 4 emeletes volt és az 5.emelet az már nem is múzeum volt hanem egy kilátó. Fölmentünk és rengeteget fotóztunk. Belehetett látni egész füleket. Miután ezzel is végeztünk még egy kicsit mászkáltunk a várban . Nagyon jo volt ( úgyis már régen mászkáltam 😀).
Aztán egy suliba mentünk. Háaaaaat...omh elég sok kisebbség volt. És az emberek is nagyon furcsák voltak. Úgy néztek ránk mindenhol mintha lopni akarnánk. Ezekkel fociztunk. Úgy volt hogy nekünk föl kellet menünk egy kilátoszerüségbe és onann pont jól le lehetett látni a pályára. Majdnem odahaltam amikor megláttam őt. Again gyomorlift és lepkéim besegítettek.😊 és azt vettem észre hogy ő folyton fölnézett és hát én hülye őtnéztem és persze mosolyogtam mindig és egyszer amikor énekeltem egy dalt észre se vettem és elmosolyodott ahyog tátogtam a dalt. Végezetül 4 órakor odaértünk Rozsnyó főterére. Ott kaptunk 2 óra szabadságot és vettem egy szinezőt meg hozzá kellékeet a Tescoban amikor is megtaláltuk a többieket. Aztán este felé oda értünk a szállásra....
Igazából egy kis u alakú szegély mellett kellett volna elmennie a buszunknak de beragadtunk és megdőlt a busz. Mondom úristen itt fogunk valami sérülést szerezni egészen viztosan, de nem történt nagyon sok . Azonkívűl hogy Virágnak halálfélelme volt.
Aztán a szállásra értünk nagyon szép volt és a legmeglepőbb rendezett és még tiszta is. Konkrétan úgy bábtak velünk mintha szállodában lennénk.

VOTE-OLJATOK LÉCCI ÉS MEGVAN ENGEDVE A COMMENTELÉS IS !!!
PUSZ : SHOPIA
UI:NEM TOM MIKOR IROM MEG A KÖVETKEZŐ RÉSZT ÉS RAKOM KI.😙❤❤💋

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 11, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az ÉletemWhere stories live. Discover now