κεφάλαιο 5

27 1 0
                                    

Νι:πάμε ??
Τζ :ναι πάμε
Κατέβηκαμε και ανεβηκαμε στη μηχανή του... Ναι έχει μηχανή μαύρη... Υπέροχη. Ανέβηκα καο με ρώτησε νι:φοβάσαι; Τζ όχι Νι: ωραία τζ :που πάμε; Νι: σε μια συναυλία... Τζ :ΑΛΉΘΕΙΑ; Νι: Παίζουμε με τα παιδιά σε ένα μαγαζί... Τζ :Πάμε γρήγορα.
Ξεκινήσαμε και φτάσαμε στα λαδαδικα και μπήκαμε σε ένα μαγαζί. Με οδήγησε σε μια παρέα αγοριών και είχε και ένα κορίτσι.
Νι:Επ παιδιά! Τι γίνεται;
Αλεξ :που ήσουν ρε; Σε λίγο βγαίνουμε. Νι :τώρα είμαι εδώ μην γκρινιάζεις. Λοιπόν παιδιά από εδώ η Μικρή Τζενη. Τζ δν είμαι τόσο μικρή. Νι :καλά καλά. Τζένη αππ εδώ ο Δημήτρης, ο Κώστας, ο Μάνος καο ο Τάσος και η κοπέλα του Αλεξ η Αλίκη και ο βλάκας ο αλεξ αν και τον ξέρεις.. όλοι με χαιρετισαν. Αλεξ:Αντε βλακες πάμε βγαίνουμε. Ανέβηκαν πάνω στη σκηνή και παίζανε εγώ πήγα μπροστά με την Αλίκη. Άρχισαν να παίζουν και ήταν πάρα πολύ καλοί όλοι την ώρα ο νικος με κοιτούσε και χαμογελουσε σε εμένα. Όταν τελείωσαν πήγα στα καναρίνια και τότε κάποιος με έπιασε ςπο το μπράτσο ήταν ο Γιάννης. ΤΖ :ΤΙ κάνεις εδώ; Γι :ότι και εσύ... Τζ άσε με.. γι :όχι πρέπει να μιλήσουμε τζ :δεν έχουμε τίποτα να πούμε. ΑΣΕ ΜΕ. Νι ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΉΣΕΙΣ. Γι :και εσύ τι της είσαι... Ούτε αδερφός ούτε γκομενος... Νι κάνεις λάθος... Τοτε με τράβηξε με αιχμαλωτισρ στη αγκαλιά του και με φίλησε... Με πάθος Τοτε ένιωσα πυροτεχνήματα 🎆 και πεταλούδες στο στομάχι μ.
Όταν μεάφησε.Νι: όπως βλέπεις είναι το κορίτσι μ για αυτό φύγε. Και μην την ξανάενοχλήσεις.ο Γιάννης έφυγε.. Και εγώ είχα μείνει τότε χτύπησε το κινητό Μ. Ήταν ο μπαμπάς μ. Τζ :πάω έξω να του μιλήσω μπορούμρ να φύγουμε μετά; νι: βέβαια μικρή. Πήγα έξω και πήρα τον μπαμπά μ τηλέφωνο. ~ έλα μπαμπά
Έλα κοριτσάκι μ είσαι καλά;
Καλά είμαι μπαμπά εσύ;
Ναι μια χαρά.. Πως πάει το σχολείο;
Καλά πάει.. Εσύ πως είναι το Ντουμπάι;
Καλό απλά πολύ ζέστη.
Περιμένω τα δώρα μ χαχα
Χαχα τα έχω στείλει κορίτσι μ
Τότε είδα τον Νίκο να βγαίνει
Κορίτσι μ αύριο να πάρεις τον γιατρό για να κάνεις τις εξετάσεις σου..
Ρε μπαμπά δν χρειάζεται να κάνω εξετάσεις πάλι!
Ναι και το άλλη φορά έτσι έλεγες και λιποθγμησες μην με αναγκασεις να έρθω για να σε πάω.
Καλά μπαμπά θα δω άντε τα λέμε
Φιλάκια κορίτσακι μ.
Και το κλείσαμε. Νι: πάμε; Τζ: ναι loop
Ανέβηκα στη μηχανή και συνησητοποιησα ότι δν πηγαίναμε σπίτι. Τζ:που πάμε; Νι: θα δεις...
Νεχτ ή σκατα ?
Τι λέτε να γίνει πείτε καμία γνώμη /ιδέα

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 03, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Με Εκνευριζεις !!!Where stories live. Discover now