Ενοτητα 11

206 15 0
                                    

Θα σας προχωρήσω γιατί δεν γίνετε και τίποτα το ιδιαίτερο. Θα σας πάω στην ημέρα Δευτέρα όπου θα είναι και η πρώτη μέρα της Αλίνας στο σχολείο

Αλίνα:

Μπιπ μπιπ μπιπ μπιπ. .....

Αχχχ πρωί πρωί τα νεύρα μου με αυτό το ξυπνητήρι!Κοιτάω την ώρα και είναι 7:30!ΩΧΧΧ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ!Σηκώνομαι και τρέχω στο μπάνιο κάνω την ανάγκη μου πλένω το πρόσωπό μου και πάω κάτω παίρνω μια μπάρα δημητριακών και την τρώω στα γρήγορα....ξανα ανεβαίνω πάνω και πλένω τα δόντια μου ντύνομαι στα γρήγορα (έβαλα ένα μαύρο τζιν που στο τέλος το έχω διπλώσει και φαίνεται το δέρμα μου,μια άσπρη μπλούζα που ο ένας της όμος πέφτει και τα μαύρα μου souperstar)χτενίζομαι βάζω λίγη μάσκαρα,παίρνω την τσάντα μου και κατεβαίνω κάτω. Ανοίγω την πόρτα και φεύγω. Καθώς περπατούσα ένιωσα ένα άγγιγμα στον όμο μου και γύρισα να δω ποιος ήταν.....ο Νίκος ποιος άλλος;;

Ν:Καλημέρα όμορφη!

Α:Καλημέρα Νίκο είπα καθώς ρόλαρα τα μάτια μου!

Ν:Μπα...νευράκια πρωί πρωί;

Α:Όχι απλά.....τίποτα άστο απλά δεν θέλω να με αποκαλείς ομορφιά και όλα αυτά και ειδικά μπροστά στο αγόρι μου...

Ν:Καλά Αλίνα όπως θες....α και πως και αγόρι σου τα ξαναβρήκατε;;

Α:Μου ζήτησε μια ευκαιρία και θα του την δώσω...γιατί τα έχουμε 3 χρόνια και τον...αγαπάω....

Ν:Μάλιστα.....

Α:Φτάσαμε....Είπα καθώς περνούσα την σιδερένια μεγάλη πόρτα που οδηγεί στην αυλή του σχολείου!Τα λέμε μετά... είπα και έφυγα για να βρω την παρέα μου...

Μι(λτος):Αλίναααααα άκουσα μια φωνή και γύρησα να δω ποιος είναι....μολίς γύρησα και είδα τον κολλητό μου τον Μίλτο τα μάτια μου άστραψαν και έτρεξα προς το μέρος του με πήρε αγκαλιά και με σήκωσε στον αέρα.

Α:Μιλτάκο μουυυ τι κάνεις;;;

Μι:Καλά είμαι μικρή εσύ;;

Α:Καλά άσε.... σου έχω κάτι νέα....

Μι:Μμμ...Ήμουν σίγουρος...Αλλά όχι εδώ το απόγευμα έλα σπίτι μου να δούμε ταινία και να μου πεις τι έγινε...

Α:Μάλιστα στρατηγέ ,είπα και πήρα μια στρατιωτική στάση...που είναι οι υπόλοιποι;;

Μι:Ο Γιώργος είναι στο παγκάκι με τα κορίτσια και ο Κώστας δεν ήρθε ακόμα.....

Α:Μμμ Μάλιστα πάμε να τους χαιρετήσω;

Μι:Πάμε...

Α:Γειαααααα!!!!!

Γ(ιωργος):Που είσαι ρε μικρό;;;

Α:Εδώ είμαι ρε μεγάλε..(αυτός,ο Μίλτος και ο Κώστας είναι κολλητοί της Αλίνας απο τότε που θυμούνται τον εαυτό τους...και πάνε 3η λυκείου ενώ η Αλίνα δευτέρα)

Γ:Έλα ρε κόψε δεν γέρασα κιόλας είπε και μου ξέφυγε ένα γελάκι...

Α:Ααα...ναι έχω να σου πω...έλα και εσύ το βράδυ σπίτι του Μίλτου να σας πω φέρε και τον Κώστα...

Γ:Οκευ..

Ντριννν Ντριννν Ντριννν

Ποοο χτύπησε το κουδούνι και τώρα έχουμε την Αρχαίου....ευτυχώς δεν θα κάνουμε μάθημα γιατί είναι η 1η μέρα...

Μετά από 4 ώρες

Τελείωσε και η σημερινή ημέρα...Τώρα θα πάω σπίτι και θα κάνω ενα απολαυστικό μπάνιο....θα κάτσω και κατά τις 7 θα πάω σπίτι του Μίλτου...

Μόλις έφτασα σπίτι μπήκα κατευθείαν για ένα μπάνιο....γέμισα την μπανιέρα και μέσα έβαλα τα αρωματικά μου με μυρωδιά τριαντάφυλλο ξεντύθηκα και μπήκα μέσα στην μπανιέρα μου....Μετά από ένα 10 λεπτό άρχισα να λούζω τα μαλλιά μου με το σαμπουάν τριαντάφυλλο και μετά αφού έκανα ένα καλό αφρό τα ξέπλυνα μετά έκανα και το σώμα μου με το αφρόλουτρο τριαντάφυλλο...Ξέρω θα μου πείτε όλα τριαντάφυλλο τα έχεις!;Ε ναι όλα γιατί τρελένομαι γιαυτή την μυρωδιά...Τέλος αφού ξεπλύθηκα βγήκα από την μπανιέρα και τυλίχθηκα με την πετσέτα μου...

Βγήκα απο το μπάνιο και μπήκα στο δωμάτιο μου βρήκα τα ρούχα που θα βάλω και τα άφησα πάνω στο κρεβάτι. Στέγνωσα τα μαλλιά μου και μετά πήγα κάτω να φάω κάτι...μμμ..τι να φάω όμως;Α το βρήκα θα κάνω μια μακαρονάδα με κρέμα γάλακτος.....Εκεί που πάω να ρίξω τα μακαρόνια χτυπάει το κινητό μου..... Μόλις βλέπω ποιος είναι με πιάνει ταχυκαρδία...

 Ο Καινούριος Μου Γείτονας Where stories live. Discover now