1-ви ден

20 2 5
                                    

Здравейте аз съм Лиза и съм на 17 години с кафява светла коса и кафеви очи . Живеех сама в огромна къща , защото родителите ми я купиха за 17-ят ми рожден ден. Бях направила стаите си както аз искам. Всичко беше страхотно . Живеех в Америка,Атланта. Трите ми приятелки живееха в Далас идваха когато можеха . Вече беше късно и трябваше да си лягам , защото утре започвах последната си година в ново училище. Легнах си и изгасих нощната си лампа след 10 мин. заспах.
Но другия ден станах отидох в банята измих си очите и зъбите . Отидох, за да видя какво да облека избрах дрехите си .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Пуснах косата си и я накъдрих сложих си очна линия малко светъл грим и тръгнах към училище

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Пуснах косата си и я накъдрих сложих си очна линия малко светъл грим и тръгнах към училище. Качих се на автобуса и се сетих , че след седмици ще имам книжка . Вече бях пред новото си училище толкова беше красиво!!
Вървях и се оглеждах, но се блъснах в някой и изтърваха тетрадката си и телефона . Протегнах се да ги взема и някаква ръка ме докосна погледнах нагоре и вядях някакво момче. Беше с руса коса имаше красиви очи много красиви беше толкова красив! НЕ НЕДЕЙ ДА МИСЛИШ КОЛКО Е ПЕРФЕКТЕН ТОЙ!!
- Здравей!- каза той , като ми подаде тетрадката и телефона
- Здравей и на теб! - казах аз и се усмихнах
- Мисля ,че си нова тук -каза той
-Да-казах аз и го попитах дали ще ме заведе до стая 213 , защото имах литература . Той се съгласи и ме заведе там .
-Благодаря-казах аз
-Моля !! Пак ще се видим- каза той
Зарадвах се и влязох вътре в стаята с усмивка на лице. Така деня си минаваше и часовете ми свършиха запознах се с момиче на име Макензи беше страхотна . След това се прибрах вкъщи и седнах да гледам филм докато разглеждах програмата видях познато лице и спрях . Та това беше той !!! Момчето в което се блъснах днес , но той певец ли беше ??!!! Какво през цялото време съм се държала така ,като тъпчка с това момче . След ,като се позамислих реших да си легна , защото толкова ми се спеше . Качих се на втория етаж влязох в стаята си легнах и веднага заспах.

Нов  живот !Where stories live. Discover now